Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

22 d'abril de 2022
0 comentaris

Tendencia SEO novetat

Quines són les tendències SEO 2022 que ajudaran a impulsar la teva pàgina web?

Entenem com és de difícil mantenir-se al dia amb les tendències de Google tot el temps. Per tant, per ajudar tots els entusiastes del SEO, hem compilat una llista de les tendències SEO 2022 que t’ajudaran a desenvolupar la teva estratègia de posicionament en motors de cerca, generar més trànsit, i consolidar el teu lloc web.

Quines són les tendències de SEO per al 2022?

Durant molt de temps, Google ha estat promovent la idea de cerques sense clics. No obstant això, Google només s’ha centrat en cerques sense clic des del març del 2020. En poques paraules, el que es proposa és que un usuari pugui trobar una resposta directament a Google sense haver de sortir de la pàgina.

Això simplement consisteix que Google cerca al lloc web contingut que respongui a la consulta d’un usuari i ho mostra com a primer resultat. A continuació, lusuari pot completar la cerca amb zero clics daquesta manera.

Google ha llançat nombroses targetes i fragments que pots integrar amb el teu lloc per permetre que els usuaris aprofitin aquesta funció. És per tant, una de les tendències SEO més importants el 2022 segons la agencia de seo.

En conseqüència, si vols obtenir millors classificacions de SERP, pots començar a fer servir fragments destacats i targetes de diversos estils, com paràgrafs, llistes, taules, imatges, entre d’altres.

SEO mòbil

Has de considerar el teu lloc web com una experiència mòbil si vols tenir èxit amb el SEO. A més, Google ha estat tractant la versió mòbil dun lloc web com la versió principal, i la versió descriptori com la versió secundària des de 2019. Com a resultat, encara has de considerar una estratègia SEO de “Mòbil primer“.

Segons un estudi publicat pel World Advertising Research Center (WARC), un nombre cada vegada més gran de persones pot accedir a Internet a través dels seus telèfons mòbils. Atès que més persones veuen llocs web als seus dispositius mòbils que als seus escriptoris, el rendiment del SEO del teu lloc web el 2022 estarà determinat pel SEO mòbil.

En altres paraules, assegureu-vos de dissenyar una plataforma i el seu contingut per a una rica experiència mòbil per als teus usuaris. Si no ho fas, escalar posicions en els resultats de cerca serà cada cop més complicat.

L’experiència de l’usuari, tendències SEO 2022

En considerar el punt de vista de Google, t’adonaràs que, com qualsevol altra empresa, volen que els teus “usuaris” utilitzin els seus serveis tant com sigui possible. Com a resultat, Google necessita que facis que el teu lloc sigui fàcil dutilitzar, perquè els usuaris tinguin una experiència positiva de principi a fi.

Això és molt important ja que Google pot simplement, marcar el teu lloc web com a “irrellevant” si un usuari el visita però ho abandona ràpidament. Com a resultat, la classificació del lloc web a la pàgina de resultats del motor de cerca es veurà afectada.

Per tant, és fonamental que t’enfocas a fer que el teu lloc web sigui fàcil d’usar prestant atenció als aspectes següents:

La navegació del vostre lloc web ha de ser fàcil i intuïtiva.
A més, les pàgines del teu lloc web han de carregar com més aviat millor.
També ha de ser visualment atractiu, amb fonts, colors i temes apropiats.
La teva pàgina web ha de permetre que els usuaris s’hi connectin.
Els visitants que hi accedeixen, han de poder trobar material que els agradi.
Seguretat al lloc web
A mesura que avança la tecnologia, la necessitat de protecció de llocs web creix cada vegada amb més urgència. En classificar un lloc web, Google considera que la seguretat daquesta pàgina és un factor important.

El 2022, la tendència de Google per a la protecció de llocs web serà encara més significativa, ja que els usuaris seran més conscients dels perills que hi ha en un món dInternet insegur.

És a dir, les persones deixaran de visitar el teu lloc si no se senten còmodes fent-ho, i com a resultat, la teva qualificació a SERPS baixarà. Una cosa que pots fer per evitar-ho, és instal·lar un certificat SSL, així com fer servir plugins que facin que el teu lloc web sigui més segur com indica la agencia seo amarok

SEO Local

L’optimització en motors de cerca destinat a arribar a les comunitats i àrees locals es coneix com a SEO local. Per exemple, en comptes d’apuntar a la paraula clau “Millor curs de màrqueting digital”, és possible que vulgueu orientar els vostres anuncis a “Millor curs de màrqueting digital a Barcelona”.

El sorgiment de les cerques sense clic, ha contribuït a levolució del SEO local. Moltes cerques sense fer clic són cerques locals que mostren resultats en un “paquet local” als SERP.

La majoria de la gent fa servir els motors de cerca per trobar respostes a preguntes o per comprar productes i serveis locals. Per això, aquesta és una de les tendències SEO 2022 que has dincorporar a la teva estratègia de màrqueting.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!