Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

19 d'abril de 2022
0 comentaris

Tendencia del 2022 digital

La pregunta més important segueix sent: Com canviaran les tendències del màrqueting després de la mort de les galetes?

Estic segura que has escoltat que Google va anunciar que deixaria d’admetre cookies de tercers al navegador Chrome el 2022. Això és un gran problema, ja que Chrome és el navegador més popular i representa gairebé el 70% de la quota de mercat total.

No obstant això, la pandèmia va tenir un impacte terrible en la configuració dels nostres hàbits, i el que és digital s’ha convertit en una nova norma per fer moltes coses. Fins i tot quan la pandèmia s’hagi acabat, els hàbits de consum es mantindran.

Estic segura de diverses coses sobre les tendències del màrqueting:
– El màrqueting digital es tornarà encara més necessari.

– El màrqueting de continguts esdevindrà més important.

– Direct to customer marketing (D2C) prendrà la iniciativa.

– Les marques han d’aprendre sobre els consumidors sense dependre de dades de tercers o de tercers.

Les empreses també haurien de començar a considerar la retenció de clients de manera més proactiva. No obstant això, amb la competència en lespai digital cada vegada més ferotge, la retenció de clients mai ha estat més important.

Google va anunciar que posarà fi al seguiment de les cookies a principis de 2022 i això comportarà noves tendències del màrqueting en el món digital.

Què vol dir això?

Senzill. És una molt mala notícia i requerirà alguns canvis dràstics a les tendències del màrqueting.

El seguiment dels usuaris a la web és fonamental per a molts anunciants i empreses. No obstant això, les preocupacions sobre la privadesa dels usuaris s’han tornat cada vegada més importants per a cada vegada més usuaris d’Internet.

És imprescindible considerar la possibilitat de millorar les seves eines de CRM, ja que aquestes dades es tornaran crucials una vegada que el seguiment de cookies ja no estigui al seu lloc.

Els esdeveniments online(com ara seminaris web, webinars o llançaments de productes) són sempre una excel·lent manera de difondre la seva marca entre els seus clients existents i possibles nous.

Cada dia hi ha més i més marques participant en esdeveniments en línia, una altra de les tendències del màrqueting que no podem deixar passar. També els brinden altres oportunitats, com ara la recopilació directa de dades sobre l’audiència que assisteix a l’esdeveniment.

Posteriorment, les dades es poden utilitzar per crear perfils de consumidors i vendre’ls directament. Aquest tipus d’accions eliminarà la necessitat de dependre de la informació de tercers i ajudarà a construir una relació més sòlida amb l’audiència.

És possible que els esdeveniments en línia no generin ingressos massius alhora, però sens dubte ajudaran que el vostre negoci creixi a llarg termini.

En realitat, Facebook, Twitter, Instagram o qualsevol altra xarxa social és propietària de la data de la teva audiència. Aleshores, per què cal preocupar-se per ser propietari de les dades de la teva audiència?

Primer, perquè podràs assegurar que el missatge que desitges enviar als teus seguidors realment els arribi.

En segon lloc, és perquè hi ha moltes mètriques i dependències en els algoritmes actuals que realment afecten el lliurament del seu missatge. Les persones que et segueixen també segueixen un altre grup de marques i es perden en tot el soroll del màrqueting.

La capacitat d’atenció dels consumidors avui és extremadament curta. Sovint és menys de tres segons, gràcies al flux constant de nova informació. Per això és difícil assegurar-se que el teu contingut arribi realment a la teva audiència.

És per això que unes de les tendències del màrqueting per al 2022 hauria de consistir a començar a ser amo de la teva pròpia audiència. Sé que és més fàcil dir-ho que fer-ho, però a la llarga podràs assolir grans resultats.

Les newsletters són atractives. Pensa-ho. La safata d’entrada de la vostra audiència és un espai personal i, si esteu disposats a deixar-vos entrar, és probable que obtingueu tota la vostra atenció.

No obstant això, si aconsegueixes ingressar a la safata dentrada, la teva estratègia de màrqueting haurà de canviar. El contingut ha de tornar-se molt més personalitzat i rellevant per a grups específics.

A més, el 2022, la tendència de crear contingut personalitzat probablement serà més important que mai. Amb tots els canvis en el panorama digital, les persones seran cada cop més selectives sobre el que consumeixen, ja que les seves expectatives augmentaran.

És probable que les marques dediquin més temps a crear contingut. Aleshores, si encara no has començat, et recomano que comencis ara! Alhora, assegura’t que el teu contingut atregui la teva audiència o segment de mercat segons la  agencia marketing digital 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!