Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

22 d'abril de 2022
0 comentaris

Marketing per la actualitat

Cada nou any, el màrqueting digital es torna una mica més complicat. Més enllà de les tècniques tradicionals com ara el SEO, el PPC, la imatge de marca o les xarxes socials, sorgeixen noves plataformes socials, així com nous entorns virtuals, regulacions i altres tècniques que hem de tenir presents.

Noves tecnologies com les criptomonedes, el metavers o els NFT canviaran la manera com fem màrqueting a Internet.

-El metavers: Encara que en parlar de metavers se’ns ve al capdavant Meta, en realitat hi ha moltes plataformes que estan desenvolupant els seus propis metaversos. Algunes, com The Sandbox són descentralitzades i funcionen amb NFT, cosa que ha cridat l’atenció a moltes marques que ja comencen a crear accions de màrqueting segons la agencia de marketing digital madrid.

-Criptomonedes: Les criptomonedes seguiran creixent el 2022, per la qual cosa els experts en màrqueting hauran d’estar al dia amb aquestes tendències. En aquest sentit, començar a integrar passarel·les de pagament en criptomonedes es podria convertir en un factor diferencial.

-NFT: Els tokens no fungibles estan experimentant una explosió en els darrers mesos. Els NFT seran bàsics per al funcionament dels metaversos. Les empreses poden utilitzar els NFT per crear continguts digitals als metaversos, així com protegir les seves propietats intel·lectuals.

-Dades de primera mà: Amb l’arribada de FLoC i la desaparició de les galetes de tercers, les empreses de màrqueting hauran d’utilitzar dades recollides per ells mateixos. A més, amb la irrupció de tecnologies com la blockchain tota la informació serà pública, per la qual cosa caldrà ser molt transparent a l’hora de tractar amb les dades dels usuaris.

-Social commerce: Plataformes socials com Facebook, TikTok o Instagram han incorporat funcionalitats de comerç nadiu. Això permetrà als professionals del màrqueting aprofitar aquestes botigues per vendre directament a través de les xarxes socials, cosa que pot escurçar el recorregut de venda, ja que el client no hauria d’abandonar la xarxa social per realitzar la compra, de manera que el procés des de la descoberta fins a la compra s’escurça.

-Comerç conversacional: La pandèmia de COVID-19 ha canviat els hàbits de compra dels usuaris. En aquest sentit, el comerç conversacional, és a dir, vendre els teus productes mitjançant eines de missatgeria o amb l’ús de chatbots intel·ligents, serà una de les tendències del 2022.

-Contingut simple: Avui dia, Internet està abarrotat de tota mena de continguts. Això vol dir que els usuaris tenen milers d’opcions a l’hora de triar. Per diferenciar-nos, hem d’anar al gra, evitant que l’usuari final perdi el temps. Per això, cal crear continguts directes, amb un llenguatge fàcil de comprendre i sense complicacions.

-Inclusivitat: Les noves generacions estan molt compromeses amb la lluita pels drets socials. En aquest sentit, hem de ser conscients de totes les orientacions i les necessitats de la nostra audiència. Per tant, hem de crear continguts inclusius i orientats a un gènere neutre, sense assumir el gènere del lecto

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!