Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

2 de maig de 2019
0 comentaris

L’evolució del ecomerce 2019

L’evolució del ecomerce 2019

L’estil de vida que es té avui dia és imparable, perquè es requereixen de més de 24 hores per poder complir amb les expectatives traçades per un dia com el són: esmorzar, veure les xarxes socials, anar a la feina, compartir amb amics, visitar la família, anar al gimnàs, llegir un llibre, publicar a les xarxes socials, compartir amb la teva parella, i si ets mare, és molt més forta més encara, si ets de les que treballes ,perquè no et queda temps ni per a tu mateixa, fins comences a oblidar compres i sí adonar-te et tornes fans de les compres en línies i ja ets una experta és els ecomerce 2019.

La paraula ecomerce 2019 és un abreujament, que es refereix a comerç electrònic que es basa en les vendes que es realitzen via online, i aquests negocis han guanyat molt auge, tant que els consumidors garanteixen i ratifiquen que és un mitjà segur perquè facis les teves compres, tot i que hi ha diversos tipus d’ecommerce, amb diferents models de negocis dedicats a vendre els seus productes optimitzant tota estratègia de venda que li garanteixin guanys.

Les millors estratègies de ecomerce 2019 segons una agencia marketing digital

De vegades els canvis de paradigmes no són gens grats, perquè ens costa adaptar-nos a les noves versions, o vam mostrar resistència per fer-ho, però els paradigmes sorgeixen per les necessitats d’urgència que es tenen per millorar una situació o un programa, com és el cas , perquè sigui més còmode, eficaç i versàtil de manejar. I dins dels nous paradigmes que van sorgir aquest any en els ecomerce 2019 són els que es mostren a continuació:

1-. Imitar una estratègia o paradigma: és bastant eficient, perquè t’estalvies temps i possibles errors que et portin a reprendre noves estratègies o perfeccionar la qual vas aplicar.
2-. Mostra competitivitat en tot moment: sempre tindràs molta més competència per la via en línia que en un local físic, per tant ha de ser molt competitiu, constant, dedicat i atent.
3-. Una diversificació amb més amplitud: l’avantatge d’això és que avui tens la capacitat de conèixer l’edat, el sexe, i la capacitat econòmica que posseeix el perfil comprador, el que pots fer servir a tu favor.
4-. El preu una controversia: el preu juga un paper important en les vendes i té molta influència en el màrqueting en línia i per a això has de ser molt astut.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!