Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

21 de novembre de 2018
0 comentaris

Campanyes a Linkedin, molt més que una estratègia B2B

Linkedin, ja no és només aquesta Xarxa Social que consultes per veure com està el mercat laboral.

 

Els nous recursos de Linkedin i els que estan per arribar, ens permeten realitzar campanyes amb caràcter de reconeixement de marca, parlem del famós branding, però no ens oblidem que estem impactant a usuaris. Sí, audiències que ens diuen a què es dediquen, què els preocupa, que requereixen o necessiten en el seu àmbit laboral i cada vegada més, en el seu àmbit personal, perquè sí, els usuaris de Linkedin a més de ser audiències són persones, amb gustos i preferències …. i aquí està la nostra clau d’èxit: perfils professionals amb inquietuds .

¿Quin tipus de campanyes es poden fer a Linkedin? ¿I quins formats tenen millor rendiment?

Definir campanyes és un procés complexe, simplement trobar el públic adequat i com explicar-li el missatge que volem transmetre, és el que traça la línia d’èxit entre la publicitat online i la marca, per això, es important poder conèixer als nostres clients des de dins, el seu ADN, què i qui són, perquè treballen així, per què  volen publicitar aquest producte i no un altre.

Podem crear un ecosistema d’audiències, a Linkedin hi ha audiències B2B, però també B2C . Com arribem a ells? Segmentem campanyes per categories ; per càrrec, sectors, aptituds i interessos. Molta prova i error ens ha portat a saber quines son les categories d’èxit, que combinant-les entre elles i amb els millors formats de suports interactius, han sortit campanyes exitosas.

Cal tenir en compte en quin mercat estem treballant, cada país actua diferent, i són més o menys propensos a utilitzar-les en xarxes com Linkedin, però és cert que aquesta xarxa cada dia implementa més i millor els nous formats, que ajuden  els usuaris a interactuar més i a generar perfils afiliats a aquest contingut, el que dóna una major confiança i usabilitat.

Linkedin s’ha adaptat a la nova forma de consum de la publicitat i ho ha fet poc a poc, els últims formats que s`utilitzen en campanyes son:

Native Vídeo: Els vídeos més curts tenen millors taxes de finalització, però els més extensos són més eficaços a l’hora d’explicar algun tema complexe. No oblidis incloure l’humor i bons sentiments, ho estan veient persones. El públic de Linkedin respon al contingut de vídeo amb independència de la seva durada, centra’t en el missatge.

Anuncis Dinàmics: Aprofita per llançar un missatge directe i visual. Linkedin t’ho ofereix als CPC personalitzat.

Lead Generation:La seva CPL és una mica més elevada, però sorprenentment baixa en mercats llatins, i son més alts però assequibles en mercats anglosaxons. Aquí t’adones que Linkedin funciona, i funciona bé.

Carrusel: Un altre format que no és nou, però està disponible.

Ara ja pots començar a pènsar com linkedin ads pot formar part de la teva estrategia de comunicació propera.

Formadors i experts en reds agencia marketing online agencia marketing digital  CEO Judith sauch

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!