Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

7 de novembre de 2018
0 comentaris

Màrqueting live, funció automatitzada

La tecnologia està cada dia més involucrada en les nostres activitats quotidianes, en el món empresarial, no es pot deixar de banda l’internet i les diverses plataformes virtuals si el que es vol és tenir èxit, donar a conèixer la marca i atreure possibles clients. El màrqueting és una activitat summament necessària en ple segle XXI, i els seus professionals s’han tornat indispensables. No solament es tracta de realitzar una campanya publicitària i llançar-la al públic objectiu, hem de prendre en consideració totes les eines i funcions que han estat creades per facilitar-nos la aparició dins de l’internet. En Google màrqueting live es troben campanyes i anuncis automatitzats en la seva totalitat per a compres, local i molt més.

Google és el cercador més popular, i en màrqueting cal estar al dia amb ell i les seves actualitzacions constants, Google ha deixat en clar que treballa per millorar les experiències dels usuaris, fer més senzilla una recerca i donar resultats satisfactoris. No obstant això, les seves constants renovacions fan necessari no perdre de vista al cercador, estudiar les seves normes i les seves funcions, per d’aquesta manera utilitzar-les al nostre favor en les campanyes publicitàries. Cada dia, són més les eines automatitzades que llança Google, màrqueting live es troba entre aquestes.

Màrqueting live i automatizació de Google Ads segons un consultor seo

S’ha de tenir present que l’automatització va agafant terreny a passos de gegant, no solament màrqueting live, sinó pràcticament totes les funcions o llançaments de productes oferts per Google Ads. L’automatització ja no té com a límit aspectes definits de l’administració d’una campanya, actualment totes les facetes d’alguna campanya publicitària (creativitat, segmentació, licitacions) es poden trobar automatitzades en base a diverses entrades.

Al principi, hi havia anuncis dinàmics de recerca, avui dia comptem amb anuncis de cerca adaptable. Abans de les campanyes locals, comptàvem amb campanyes d’aplicació universal. Les noves formes de campanyes, igualment lliuren anuncis en tota la llarga franja d’inventaris d’anuncis que ofereix Google: YouTube, recerca, aplicacions, pantalla, mapes, entre d’altres. Al final del dia, una part fonamental que ens va proposar la renovació de Google Ads, va ser la de posicionar totes aquestes plataformes en la mateixa habitació.

Per la qual cosa, podem recalcar la importància de reconèixer el funcionament de Google, no solament referent a Google màrqueting live, sinó a totes les altres funcions, per així poder adaptar i crear millors campanyes publicitàries, fent un ús d’acord i complementari amb cada actualització promoguda per Google Ads.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!