Importància del màrqueting personalitzat

 

Abans de nomenar i explicar per què és important el màrqueting personalitzat cal dir què és, perquè així tinguem clar des del principi al que es refereix.

Aquest màrqueting consisteix en l’atracció de potencials clients a través de missatges que s’adaptin a les necessitats i característiques personals del mateix; per tant això li atorga molts beneficis, tant per a l’empresa que ofereix el servei com per als clients, ¿I per què porta beneficis? Perquè a través d’aquest mitjà d’atracció, el client es sentirà valorat, de manera que l’empresa obtindrà un major nombre de vendes de la mateixa manera que reconeixement en el mercat.

Per tant cal saber implementar el màrqueting personalitzat, i poder configurar o ajustar-lo al tipus de client que es vol assolir, encara que això dependrà del sector a on es dedica o treballi el negoci o empresa.

Consells per aconseguir una excel·lent implementació del màrqueting personalitzat.

1-Per començar i la cosa és alguna cosa molt important és que, s’ha de donar recomanació de productes que normalment els clients no coneixen; aquesta tècnica la fa servir molt les empreses i consisteix en fer-li recordar als clients que hi ha productes que ells coneixen però que no han comprat.
2- També tenim la publicitat programàtica, la qual consisteix a usar el programari per fer ús dels llocs .

publicitaris en temps real. El seu objectiu és arribar a la persona correcta en el moment exacte i oportú i que generi els efectes que es desitgen.

3- El contingut dinàmic, que fa al·lusió als llocs web que s’adopten de manera automàtica a diverses condicions predefinides. El contingut dinàmic es va convertir en tendència des que els usuaris mòbils es van convertir en majoria. Però què passa amb això? Fa que el teu lloc web present una versió completament personalitzada per a cada tipus d’usuari.

4- Automatització del màrqueting: Bàsicament la idea és que, els subscriptors reaccionin al contingut enviat, i d’aquesta manera es manifesti el comportament que desitgem, com comprar, inscriure en un esdeveniment, descarrega un llibre etc …

5- Un altre tips és que, s’ha de parlar amb el client quan estigui en mode “compres”, per tant has de triar el moment exacte per enviar un missatge. Un clar exemple d’això és quan la Coca cola va treure al mercat envasos que tenien diferents noms. Així quan una persona de disposava a comprar un refresc, veia el nom de les persones que són importants per a ella.

6- Un altre exemple de màrqueting personalitzat és quan, se li avisa als clients d’esdeveniments que són importants per a ells. Això també funciona per comunicar als usuaris el llançament d’un producte en la línia de les seves compres d’abans.

El màrqueting personalitzat és molt útil, i funciona en diversos sectors si es porta a terme de forma adequada. Per això aquests missatges han de llançar-se en ocasions esdeveniments.

També s’ha de mostrar valors als clients, en virtut de la qual la lleialtat és un mètode excel·lent per fidelitzar amb els clients perquè comprin de manera habitual.

Afegeix un comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *