Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

12 de setembre de 2018
0 comentaris

35 factors del SEO Onpage

35 factors del SEO Onpage – El SEO Onpage és la part del posicionament que està íntimament relacionada amb tots els elements del lloc web a optimitzar, aquest article t’indicarà quins són els 35 factors més importants d’aquesta tècnica.

35 factors del SEO Onpage segons un consultor seo.

1. Títol:
També conegut com Meta Títol és el títol dins de la pàgina, cal que inclogui la paraula clau i ha de constar d’unes 10 paraules aproximadament.
Un exemple d’aquest pot ser: <title> SEO Onpage 35 factors </ title>

2. Meta Keywords:
Abans eren rellevants, però, ara Google les ignora, així que et recomanem seguir el seu exemple.

3. Slug:
És la part del URL que assenyala una secció específica de la teva pàgina web, aquesta també ha d’incloure les paraules claus de la secció que identifica.

4. Meta Description:
És la descripció de la pàgina, que es mostra en els resultats del cercador. Cal destacar que Google retalla aquells que són massa llargs, així que mantén de 155 caràcters com a màxim.

5. URL del domini:
Quan el nom del teu domini inclou una de les paraules claus del lloc, afavoreix el teu posicionament.

6. H1:
Bàsicament és una etiqueta usada per fer ressaltar el títol o la part més important de la pàgina dins del contingut. Cal que inclogui paraules clau, encara que per a alguns és obvi, cal destacar, que no és recomanable tenir més d’un.

7. H2:
És una altra etiqueta que serveix per ressaltar una part del post, es diferencia de h1, en el fet que pot haver-hi més d’aquesta etiqueta. Igual que l’h1, té molt valor a Google.

8. Enllaços interns:
Aquests s’han de distribuir a través de les seccions més fortes del web creant una espècie de xarxa, amb l’objectiu que aquestes parts rebin la major quantitat de força possible.

9. Enllaços interns nofollow:
Es tracta dels enllaços a seccions del nostre lloc que no desitgem indexar. Se sospita que aquests tenen la capacitat, de fer destacar la resta de les seccions.

10. Enllaços sortints nofollow:
En aquest cas parlem, de les mencions a pàgines a les que no volem donar-li força. No afavoreix o perjudica al nostre lloc.

11. Anchors dels enllaços interns:
Aquests poden ser exactes o del tipus de paraula clau si es vol, a més pots utilitzar tants com vulguis, a diferència dels dels enllaços externs.

12. Etiquetes title i alt en les imatges:
L’alt és usat per Google per entendre i posicionar millor la imatge, així que tracta en el possible d’incloure en el paraules clau i diferenciar-lo del title.

13. Imatges originals:
Hem d’intentar aportar imatges originals perquè Google les indexi, si no podem generar pròpies, una bona opció és prendre-del banc d’imatges etiquetades per a reutilització de Google i retallar-les o editar una mica.

14. Context de la imatge:
Les paraules properes a la imatge, també són preses en compte per Google pel que fa al posicionament i comprensió de la imatge. En general, aquest apartat s’aconsegueix de forma orgànica i sense massa esforç.

15. Nom del fitxer de la imatge:
Aquest és un factor tan important com la URL de les pàgines. Pren-lo en compte, la propera vegada.

16. Mobile responsive:
Les webs adaptades a dispositius mòbils, posseeixen més rellevància en els cercadors, a més que generen més confiança entre els usuaris.

17. Rapidesa:
Aquest punt és un dels més importants en una web, ja que no només influeix en la satisfacció dels usuaris sinó que Google premia les web ràpides.

18. Continguts duplicats:
Google penalitza a aquelles webs que posseeixen moltes pàgines amb contingut molt similar o exactament igual. Cal destacar, que la penalització és pitjor quan has copiat o robat textos d’un altre lloc. Una opció per evitar la penalització és des-indexar aquestes seccions.

19. Canonical:
Aquesta s’usa per indicar a Google que certes pàgines o continguts semblants pertanyen a una mateixa secció i de fet aquest les prendrà com a part de la mateixa.

20. Continguts buits:
Corres el risc d’experimentar la mateixa penalització que en l’apartat anterior. La solució és la mateixa d’abans, des-indexar aquesta part de la pàgina.

21. Desindexar el contingut:
Això es fa servir quan per alguna raó (com les dues anteriors) no vulguem que Google indexi el nostre contingut, podem usar l’etiqueta robots.
Podríem prendre aquest codi com a exemple, que permetrà que Google segueixi els enllaços, però no indexa nostre contingut <meta name = “trobots” content = “noindex, follow />.

22. Fitxers css i js:
Constitueix un dels canvis que podem implementar per augmentar la velocitat de càrrega de la pàgina.

23. Sprites Sheets:
Bàsicament es tracta d’incloure totes les nostres imatges de disseny en un mateix fitxer .Al igual que en el punt anterior, ajuda a millor el temps de càrrega del lloc.

24. Múltiples idiomes:
Si el nostre lloc posseirà diversos idiomes, l’ideal serà separar cada un, en carpetes o subdominis diferents. Cal destacar que l’etiqueta llenguatge ha d’estar ben escrita.

25. Extensió del domini:
Google afavoreix els dominis geogràfics (com ara .es, .ve, .pe etc.) posicionant en els primers llocs en els seus països, que aquells que són més populars com ara: .com, .net, .ninja, etc.

26. Pàgines de tags:
En general aquestes són des-indexades, llevat que aportin força al lloc o generin algun tipus de cerca.

27. Yoast per a WordPress:
Si utilitzar WordPress la millor opció per al SEO de la teva pàgina és Yoast.

28. Antiguitat del domini:
En general Google sotmet als nous dominis a un període de prova, és per això, que és més fàcil posicionar amb un domini antic que un de nou, llevat que aquests estiguin sota penalització.

29. Enllaços trencats:
Quan les pàgines posseeixen enllaços sortints que porten al no-res, és a dir, pàgines d’error o que no existeixen, desmilloren la qualitat del contingut. Podeu fer servir els serveis gratuïts de Xenu per revisar això.

30. Errors HTML:
Si el codi HTML està mal escrit perjudica el lloc, ja que Google no pot llegir-lo correctament.

31. Credibilitat del lloc:
El teu lloc ha de comptar amb credibilitat, si Google detecta mala qualitat o spam no ho prendrà en compte per a les primeres posicions en els cercadors.

32. Sitemap:
Incloure un mapa del web en el teu lloc i enviar-lo a Google per mitjà de Webmaster, ajudarà a indexar ràpidament el teu pagina, aquest pot estar ocult dels usuaris i tenir qualsevol url.

33. Compte amb l’excés de publicitat:
Aquest pot danyar la imatge del lloc, ja que molesta als usuaris, a més Google penalitza a aquells llocs en els quals la primera pantalla de la pagina aquesta plena de publicitat.

34. Link Building:
La millor manera d’implementar-és fent que sembli natural o orgànic. En un altre article parlem d’aquest punt amb més profunditat.

35. Resposta de l’usuari:
És un dels factors fonamentals del SEO. Aquest punt recalca la importància de l’experiència de l’usuari, perquè vulguin tant visitar la nostra web, com quedar-se i fidelitzar-hi.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!