Hey Alexa, Com puc optimitzar per a la cerca de veu?

Hey Alexa, Com puc optimitzar per a la cerca de veu?

“Hey Alexa: puc demanar més tovalloles de paper?”
“Ei Siri – On és la gasolinera més propera?”

Si encara no utilitzeu la cerca de veu, definitivament ha vist els anuncis a la televisió.

Cada dia, més gent utilitza aplicacions per a telèfons intel·ligents equipats amb la cerca de veu i assistents digitals (com ara Alexa d’Amazon, Siri d’Apple, Cortana de Google i Assistent de Google) per gestionar tasques simples, obtenir respostes a preguntes i més, a casa, a la carretera o en qualsevol lloc que passen a ser segons .

La conveniència de poder utilitzar la vostra veu, en comptes de fer-ho, fa que la cerca de veu augmenti. Segons Google, el 20% de totes les cerques en dispositius mòbils es fan mitjançant la cerca de veu i els experts prediuen que el 50% de totes les cerques faran servir la cerca de veu el 2020.

En el món del màrqueting digital, per descomptat, aquest fenomen de ràpid creixement significa que els venedors han de desenvolupar noves maneres d’adaptar les seves estratègies de SEO per optimitzar la cerca per veu. A continuació es detallen algunes de les maneres en què la cerca per veu configurarà el futur del SEO i algunes pràctiques recomanades sobre com optimitzar-se.

1. Ús de paraules clau de cua llarga i intenció de cerca

Si fes una cerca de text per “millors ordinadors portàtils per a estudiants universitaris”, no tindria ni idea de si volia investigar o comprar un, el meu rang de preus o el tipus de portàtil que estava buscant. Però si realitzés una cerca de veu i digués: “quines són les portàtils amb millors preus per als estudiants universitaris?”, Això podria provocar resultats per a les 10 millors llistes, ressenyes, fòrums, magatzems recomanant marques específiques per a estudiants universitaris, etc. parlar una consulta més llarga i més específica és més senzilla que escriure una, la cerca per veu sovint proporcionarà més context sobre la intenció del cercador, és a dir, els motors de cerca poden oferir resultats més específics i rellevants en resposta a una consulta. Això també significa que és una bona idea investigar paraules clau rellevants de cua llarga i integrar-les al vostre contingut.

2. Reconèixer patrons de parla natural

Si pensa en això, la majoria de la gent no escriu un correu electrònic o un missatge de text de la mateixa manera que podrien parlar cara a cara. Exemple: podeu enviar missatges de text a un amic que diu: “agafeu una beguda després del treball?”, Però si haguéssim de fer la mateixa pregunta en persona, tindríeu més probabilitats de dir: “oi, voleu prendre una copa després del treball? aquesta nit? “El vostre patró de parla natural conté més context sobre la teva pregunta que si haguéssiu d’escriure o enviar-lo a algú.

Per això, el terme “idioma natural” s’utilitza per descriure les consultes realitzades amb la cerca de veu i les paraules clau de cua més llarga. A causa de la discrepància entre el que és probable que les persones escriguin versus el que probablement diuen, cada vegada és més important que els SEO comprenguin com els matisos dels patrons de parla natural afecten els resultats de cerca.

3. Impacte en la SEO local

Segons Moz, les cerques de veu són tres vegades més propensos a ser local que la recerca de text, ja que la majoria dels telèfons intel·ligents avui busquen resultats de la llista local. Un telèfon intel·ligent coneix la vostra ubicació, el clima fora o si hi ha trànsit a la carretera. Tots aquests factors ajuden a reduir els resultats de la cerca per obtenir resultats millors i més precisos. Alguns exemples d’aquestes cerques poden ser “on es troba el menjar ràpid més proper, la gasolinera, els grans magatzems, etc., a mi prop”. La majoria de les cerques locals estan orientades al voltant de frases “On?”, “Què?” I “Com?”, Com ara exemples anteriors.

Què significa això per a la vostra empresa local? Hauríeu de restructurar el vostre enfocament a la cerca local de SEO per assegurar-vos que esteu recuperant la intenció del cercador de veu per a les agrupacions de paraules clau al voltant del vostre negoci o indústria. Simplement poseu, estructura les paraules clau al voltant dels 5 W (Qui, què, on, quan i per què).

A més, com que moltes de les cerques per veu s’estan produint en dispositius mòbils, és més important que mai assegurar-vos que la vostra experiència mòbil sigui tan fàcil d’usar i que sigui la més ràpida possible.

Mirant cap al futur – 2018 i més enllà
Pel que fa al futur, una cosa és certa: la gent s’adapta ràpidament al fet que la cerca de veu està destinada a ser més un factor en la nostra vida quotidiana. Igual que amb l’alliberament de l’iPhone el 2007 i la consegüent explosió de la tecnologia de telèfons intel·ligents, la cerca per veu és l’onada del futur i el present. Això significa que les empreses (i els estrategs de màrqueting digital que treballen amb ells) han d’estar preparats per afrontar aquest nou desafiament d’optimització de cerca per mantenir-se al capdavant de la competència.

font:agencia marketing online barcelona mentedigital

Afegeix un comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *