pepcanals

l'internauta d'Argentona

10 d'agost de 2009
Sense categoria
0 comentaris

MOVISTAR no hi ha qui ho arregli?

Malgrat els “intents” del govern les companyies de telefonia segueixen fent els que li ve en gana i aquesta es una mostra.

Sóc client de Movistar des de l’any1998 amb un contracte que té tres números, un per mi, l’altre perla dona i el tercer, innocent de mi, era pel meu fill petit quealeshores tenia 17 anys.

L’any 2005 vaig traspassar des deAmena un contracte que havia contractat pel fill esmentat, per sialgun dia es decidia a tornar-lo a fer servir.

En aquests tres anys llargs he anatpagant cada mes deu euros, sense haver fet servir pràcticament lalínia.

Avui he pres la “sabia” decisió dedecidir no seguir llençant un bitllet vermell cada mes.

Com sóc client Movistar he trucat desdel meu mòbil en el 609, i d’entrada he tingut una bona sensació,si volia podia ser atès en català i així ho he escollit.

Quan he dit de que es tractava,ràpidament l’operadora m’ha tractat pel meu nom el que m’hasorprès ja que fa uns dies per un robatori d’un telèfon vaighaver de repetir les meves dades fins a tres cops abans d’aconseguirbloquejar-lo.

Malauradament la persona que m’haviaatès amablement en català, després de confirmar que la mevahistòria era verdadera, m’ha dit que em tenia que passar a unaltre departament i en aquest ja no podia ser atès en català. Perquè?

Bé la següent senyoreta també moltamablement ha confirmat novament la meva història i m’ha ofert lapossibilitat de que estigués sis mesos més amb la línia sensepagar i després podia tramitar la baixa.

Com el que volia era acabar d’un copamb la història li he dit que havia de comprendre que si ja teniatres números, i un d’ells sense utilitzar. no tenia cap sentitmantenir aquest contracte.

Aleshores m’ha dit que tenia queescriure una carta i que en un termini d’un quinze dies em donariende baixa, però que sinó volia aquesta feina i esperar tants dies,tenia un altre opció, passar la línia de contracte a targeta derecarrega.

Quin estrès!, no havíem quedat que hihavia una nova llei que facilitaria les gestions amb les operadoresde telefonia?.

Ja desesperat he optat per la opció detargeta de recarrega, al menys m’estalvio la carta i deixaré,espero, de pagar els deu euros.

Per fer aquest tràmit no fa falta ferres. Per què aquesta diferència respecte al donar de baixa lalínia?.

Per acabar li dic a la operadora, comvostè ja sap perquè li he dit al començament de la nostraconversa, no tinc cap targeta, què haig de fer?.

Vagi a qualsevol centre Movistar i lifaran un duplicat, òbviament pagant.

Fer totes aquestes gestions m’haportat 11 minuts i mentre parlava en castellà amb la segonaoperadora rebia un missatge de Movistar també en castellà que emdeia: “Tu idioma de atención ha sido confirmado. A partir de ahoracuando llames al 609 serás atendido en catalán”.

Passades un parell d’hores he rebutuna trucada del 609 demanant que contestés a cinc preguntes pervalorar la qualitat del servei, les quatre primeres eren sobre lesoperadores que he puntuat bé ja que fan la seva feina, la darrerasobre si havia quedat satisfet, no ha estat tant ben valorada.

Als pocs minuts de respondre he rebutun missatge agraint haver contestat l’enquesta i ajudar a millorarel servei, cosa que no estic segur hagi aconseguit.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!