5 d'agost de 2007
0 comentaris

Les targetes MOO

MOO s’ha convertit en fenomen d’èxit en impressió de targetes de presentació a base de creativitat, qualitat en el producte i el packaging i partenariat amb les xarxes socials a internet. Les targetes de MOO són objecte de culte i la facilitat en la personalització les ha convertit en èxit viral.

MOO ven minitargetes de 28×70 mm (MiniCards). S’hi poden afegir sis línies de text al revers i es poden utilitzar fins a 100 dissenys i fotografies a les targetes (per comanda). Es poden utilitzar les fotos que es tenen a Flickr, Bebo, Habbo, Vox, Fotolog, LiveJournal i SecondLife.

Aquesta empresa londinenca també ven NoteCards, que poden mantenir-se dretes amb un plec que ja es preveu. Es disposa d’un espai per a la fotografia de 100×100 mm i es poden escriure fins a 6 línies de text mitjà i 5 línies de text petit.

L’última novetat, els MOO StickerBooks, va ser presentada en una festa a Londres el 19 de juliol passat. Cada sticker està pintat sobre vinil en una superfície de 22×22 mm. L’usuari pot triar-ne el color. Cada minibook pot contenir fins a 90 stickers.

En aquest article, Robin Good explica per què MOO ha estat un èxit.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!