Miquel Roman

Nou Barris (Barcelona)

17 de febrer de 2008
0 comentaris

Èxit de la campanya de fidelització del Mercat de la Mercè

La campanya empresa al Mercat de la Mercè per a fomentar l’ús de la targeta de fidelització, ha rebut una gran acollida entre els clients.

La campanya ha durat des del 22 d’octubre fins el 30 de novembre de 2007, assolint un nombre proper als 7.000 usuaris.

La targeta de fidelització permet gaudir d’una sèrie de prestacions totalment gratuïtes, com el lliurament a domicili de la compra realitzada, aparcament i l’ús de carros de la compra. Per a la seva utilització, tan sols cal presentar un volant a l’Oficina d’Atenció al Client del mercat.

La campanya de fidelització d’enguany, contempla l’oferiment d’un
seguit de regals relacionats amb les festes de Nadal, a canvi dels
punts acumulats mitjançant les compres realitzades per part dels
clients.


Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.