Tal i com han afirmat els mitjans de comunicació, l’acte de presentació de campanya electoral de Ciutadans-Partido de la ciudadania va ser un èxit… i jo hi afageixo: sense precedents; ja que va ser el primer acte de la formació i es va fer per no haver d’anular-se. Ara bé, el grau d’èxit ja és més relatiu i els fets parlen per sí mateixos: només 50 persones es van acostar a escoltar l’anònima Esperanza García en un acte en el que Ciutadans oferien melindros amb xocolata pels qui volguessin fer el ressopó. Això sí que és un èxit sense precedents.
Potser els membres del partit van pensar que la clau per explicar la falta d’aforament a la plaça Urquinaona no va ser per totes les veritats que s’han descobert de C’s, sinó perquè la desconeguda Esperanza García, que es presenta com a cap de llista per Barcelona, no hagi sortit nua als cartells de propaganda electoral com sí que ho feia el nadador Albert Rivera. Discriminació? o poder és que ja no són tan "transparents"?
Sigui com sigui, ho tenen cru per aconseguir el 5% dels vots que calen per obtenir representació al consistori. Potser enlloc de melindros amb xocolata, haurien de reinvertir la ingent suma de diners invertida en l’espectacular desplegament de propaganda electoral a Santa Coloma i d’altres municipis del cinturó metropolità durant les eleccions de l’1 de novembre i regalar bitllets de 50 euros perquè els votin.
Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!
Comentari