En la Casa Consistorial de Callosa d’en Sarrià, a 26 De Juliol de dos mil set.
Degudament convocats i notificats en forma de l’Orde del Dia comprensiu dels assumptes a tractar, es van reunir Sota La Presidència del Sr. Alcalde D. JUAN BTA. SAVAL FERRANDO, en primera convocatòria, sent les 20’30 hores, per a celebrar sessió ordinària , els membres a continuació relacionats:
Sr. Alcalde-President:
D. Juan Bta. Saval Ferrando
Srs. Regidors:
SRA. Maria Isabel Ferrandiz Sanchis (P.P.)
D. Alfonso Berenguer Mayor (P.P.)
D. Rubén Toquer Berenguer (P.P.)
SRA. Maria José Fernández Guardiola (P.P.)
D. Ginés Llorca Solbes (P.P.)
D. Oskar García Castillo (P.P.)
SRA. Lorena Gregori Pérez (P.P.)
SRA. Mª Gràcia Puigcerver Berenguer (P.S.O.E.)
D. Juan Bta. Ferrando Ferrandiz (P.S.O.E.)
D. Vicent Llobell Bertomeu (B.N.V.)
D. Cèsar Ferrando Sanchis. (B.N.V.)
Sr. Interventor :
D. José Enrique Pérez Bernabeu
Sra. Secretària.
SRA. Mª Nieves Espinosa Roca
No assisteix el regidor Sr. D. Francesc Guardiola Guardiola (PSOE)
Per la Presidència s’obri la sessió a fi de tractar els assumptes inclosos en el següent
ORDE DEL DIA
Part resolutiva
1er. APROVACIÓ ACTES ANTERIORS
El Sr. Alcalde pregunta si hi ha alguna observació a l’acta de la sessió número 10/2007 de data 01/07/2007, distribuïda amb la convocatòria.
Per part del Portaveu del B.N.V. Es fa una observació a l’acta de la sessió anterior consistent : No es fa menció en relació als sous de si són 12 o 14 pagues anuals, ni es menciona el nom dels regidors a mitjà jornada o jornada completa.
La Presidència fa constar que el nom no és preceptiu, però sí la quantia de pagues i sou, que posteriorment s’inclourà en l’acta. (En quand tinguem la nova Acta rectificada substituirem l’antiga per la nova)
La Presidència proclama per unanimitat aprovada l’acta de la sessió anterior amb la modificació indicada i ordena la transcripció al Llibre d’Actes, segons el que disposa l’article 110.2 del ROF.
2n. RATIFICACIÓ DEL DECRET DE l? ALCALDIA APROVANT EL PROJECTE ?CONDICIONAMENT DE CARRER SANT VICENT I ALTRES DE CALLOSA EN SÀRRIA?
La secretària dóna lectura al dictamen de la comissió informativa d? URBANISME que conté la proposta d’acord que se sotmet a votació.
La Presidència informa del Decret d’Alcaldia.
Sr. Juan Bta. Ferrando, fa constar que eixe projecte es va decidir en l’anterior legislatura, el propòsit era unir tot el Nucli Antic, encara que estos carrers no formen part de la muralla, estan incloses en els carrers on passa la processó, només quedaran pendents els carrers interiors de la muralla.
La Presidència, fa constar que també queda pendent els carrers des del Calvari fins al Centre Històric, que estaran incloses en el ?Condicionament de carrers en el 2008?.
Acabat el debat, la Presidència sotmet a votació la proposta d’acord debatuda. S’emeten DOTZE (12) vots a favor, corresponents a la totalitat dels Srs. Regidors presents emprovant-se i proclamant-se adoptat per UNANIMITAT, l’acord següent:
?DICTAMEN PROPOSTA DE LA COMISSIÓ INFORMATIVA D’URBANISME, OBRES PÚBLIQUES, TRÀNSIT, SERVICIS MUNICIPALS I MEDI AMBIENT DE DATA 19/07/2007.
· Vist el Decret de l’Alcaldia núm. 76 de data 18/06/2007, pel que s’acorda aprovar el Projecte per a l’execució de l’obra ?CONDICIONAMENT DE C/ SANT VICENT I ALTRES DE CALLOSA EN SARRIÀ? inclosa amb el NÚM. 9 dins del Pla Provincial de Cooperació a les Obres i Servicis de Competència Municipal, anualitat 2007 el pressupost de les quals ascendeix a 449.996,60 euros.
L’Ajuntament Ple ACORDA:
PRIMER: Ratificar en tots els seus termes i extrems el decret de l’Alcaldia núm. 76 de 6 de juny del 2007, pel que s’aprova el projecte per a l’execució de l’obres ?CONDICIONAMENT DE C/ SANT VICENT I ALTRES DE CALLOSA EN SARRIÀ? inclosa amb el NÚM. 9 dins del Pla Provincial de Cooperació a les Obres i Servicis de Competència Municipal, anualitat 2007 el pressupost de les quals ascendeix a 449.996,60 euros.
SEGON. Facultar al Sr. Alcalde per a la firma de tots els documents que siguen necessaris per a portar a bon fi el present acord.
TERCER: Expedir còpia certificada del present acord per a la seua remissió a l’òrgan provincial competent, així com per a l’expedient corresponent.
3r.: ADHESIÓ AL CONVENI MARC ENTRE l? ADMINISTRACIÓ GENERAL DE l?ESTAT I LA COMUNITAT VALENCIANA PER A LA IMPLANTACIÓ d’ UNA XARXA d? OFICINES INTEGRADES d? ATENCIÓ AL CIUTADA A l? ÀMBIT TERRITORIAL DE LA COMUNITAT
La secretària dóna lectura al dictamen de la comissió informativa de JOVENTUT, ESPORTS, SANITAT, TERDERA EDAT, DONA I PARTICIPACIÓ CIUTADANA, que conté la proposta d’acord que se sotmet a votació.
No havent-hi intervencions es procedeix a la votació.
La Presidència sotmet a votació la proposta d’acord debatuda. S’emeten DOTZE (12) vots a favor, corresponents a la totalitat dels Srs. Regidors presents emprovant-se i proclamant-se adoptat per UNANIMITAT, l’acord següent:
?DICTAMEN PROPOSTA DE LA COMISSIÓ INFORMATIVA DE JOVENTUT, ESPORTS, SANITAT, TERCERA EDAT, DONA I PARTIPACIÓN CIUTADANA DE DATA 19/07/2007.
Vist l’escrit (RE: 2157/18.06.077), rebut de la secretària Autonòmica de Telecomunicacions i Societat de la Informació, de la Conselleria d’Infraestructures i Transports de la Generalitat Valenciana, en el que es comunica que el passat dia 16 de juny del 2007, queda extingit, la vigència del Conveni Marc entre l’Administració de l’Estat i la Comunitat Valenciana per a la implantació d’una xarxa d’oficines integrades d’atenció al ciutadà, en l’àmbit de la Comunitat Valenciana, de data 20 de maig de 1997, en la que este Ajuntament de Callosa en Sàrria estava adherit en virtut de l’acord plenari de data 21 d’agost de 1997.
Vist el Conveni Marc entre l’Administració de l’Estat i la Comunitat Valenciana per a la implantació d’una xarxa d’oficines integrades d’atenció al ciutadà, en l’àmbit territorial de la Comunitat Valenciana, de data 22 de maig del 2007, i la Resolució de data 31 de maig del 2007, de la directora general de la de Relacions amb les Corts i Secretariat del Govern de la Presidència de la Generalitat, per la que es disposa la publicació de l?esmenta?t conveni marc, insereix en el D.O.G.V. Núm. 5525 de data 01/06/2007.,
Resultant: Que l’extint conveni ser va de gran interès per a l’Ajuntament i amb l’adhesió al nou s’entén com una continuació, i amb això redundaria en benefici de la comunitat veïnal
Resultant: que amb la firma del conveni corresponent entre l’Ajuntament de Callosa d’en Sarrià i la Generalitat Valenciana aquest efecte, redundaria en benefici dels veïns d’esta localitat.
Considerant, el que disposa l’article 25, de la Llei 7/1985 de 2 d’abril RBRL, , que disposa que el municipi per a la gestió dels seus interessos en l’àmbit de les seues competències, pot promoure qualsevol classe d’activitats i prestar tots els servicis públics que contribueixen a satisfer les necessitats i aspiracions de la comunitat veïnal
L’Ajuntament Ple ACORDA:
PRIMER:: Sol·licitar l’adhesió al Conveni Marc de data 22 de maig del 2007 publicat en el Bolletí Oficial del Estado número 142, de 14 de juny del 2007, i en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana número 5525 d’1 de juny del 2007, subscrit entre l’Administració General de l’Estat i la Comunitat Valenciana, per a la implantació d’una Xarxa d’Oficines Integrades d’Atenció al Ciutadà en l’àmbit territorial de la Comunitat
SEGON: La corporació assumeix les obligacions derivades del referit conveni i amb subjecció a totes les seues clàusules.
TERCER: Facultar a l’Alcaldia – Presidència per a la firma de tots i tots els documents que siguin necessaris per a portar a bon fi el present acord.
QUART: Que s’expedeixi còpia certificada del present acord perquè junt amb el protocol d’adhesió i la resta de documentació sigui remés a la Comissió de seguiment i avaluació del Conveni Marc en la secretària Autonòmica de Telecomunicacions i Societat de la Informació, en C/. Colom 66 (46004-València).
4r.: PLEC DE CONDICIONS PER LA CON TRACTACIÓ DE LES OBRES ?CONDICIONAMENT DE VESTUARIS I ACCESSOS EN PABELLO POLIESPORTIU?
La secretària dóna lectura al dictamen de la comissió informativa d?Hisenda, que conté la proposta d’acord que se sotmet a votació.
La Presidència obri el debat i sol·liciten la paraula els Srs/es Regidors, les intervencions dels quals se sintetitzen a continuació:
Sr.Vicent Llobell Bertomeu, fa constar que el pressupost estarà desfasat, per la qual cosa haurà d’ajustar-se el màxim possible a les subvencions, a fi de no haver de fer addicions al pressupost.
Sr. La Presidència, fa constar que la part addicional del pressupost s’intentarà que entre dins dels Convenis de Cooperació de la Diputació d’Alacant.
Acabat el debat, la Presidència sotmet a votació la proposta d’acord debatuda. S’emeten DOTZE (12) vots a favor, corresponents a la totalitat dels Srs. Regidors presents emprovant-se i proclamant-se adoptat per UNANIMITAT, l’acord següent:
?DICTAMEN PROPOSTA DE LA COMISSIÓ INFORMATIVA D’HISENDA, PATRIMONI PERSONAL I CONTRACTACIÓ DE DATA 19/07/2007.
Vist el Plec de Clàusules Administratives Particulars per a la contractació de l’obra ?CONDICIONAMENT DE VESTUARIS I ACESOS EN PAVELLÓ POLIESPORTIU?, subvencionades en virtut de la Resolució de la Presidència de l?Excm. Diputació Provincial número 2834, de data 12 de desembre del 2006, amb un pressupost de contracta de 379.203’33 Euros per mitjà de procediment obert i la forma concurs.
Vist l’informe emesos per secretària i Intervenció Municipal.
Vist el que disposa l’article 22.2 n), de la Llei 7/1985 de 2 d’abril Reguladora de la Bases de Règim Local.
L’Ajuntament Ple, ACORDA:
PRIMER: Aprovar el Plec de Clàusules Administratives Particulars per a la contractació de les obra ?CONDICIONAMENT DE VESTUARIS I ACESOS EN PAVELLÓ POLIESPORTIU?, subvencionades en virtut de la Resolució de la Presidència de l?Excm. Diputació Provincial número 2834, de data 12 de desembre del 2006, amb un pressupost de contracta de 379.203’33 Euros per mitjà de procediment OBERT i la forma CONCURS
SEGON: Exposar al públic la convocatòria de l?esmenta?t procediment per mitjà d’anunci en el B.O.P. D’Alacant pel termini reglamentari.
5e.: EXPEDIENT DE MODIFIACIÓ DE CRÈDITS NÚM 5/2007
La secretària dóna lectura al dictamen de la comissió informativa d? HISENDA, que conté la proposta d’acord que se sotmet a votació.
La Presidència obri el debat i sol·liciten la paraula els Srs/es Regidors, les intervencions dels quals se sintetitzen a continuació:
Sr. Vicent Llobell Bertomeu, fa constar que la maquinària de la neteja, ha eixit en premsa com que ja està comprada, per la qual cosa suposa que és la mateixa màquina que apareix en el pressupost.
Sr. Alcalde, indica que es va agilitzar la compra de la màquina per urgència de les necessitats.
Sra. Gràcia Puigcerver Berenguer, vol aclariment del sistema que s’ha utilitzat per al pagament a una certa gent que estaven en el pressupost de l’anterior legislatura, i com s’han repartit els dits pagaments.
Sr. Ginés Llorca, el criteri triat és que tots han de cobrar, uns abans i altres després, tenint en compte l’antiguitat de les factures i la quantia de les mateixes.
Acabat el debat, la Presidència sotmet a votació la proposta d’acord debatuda. S’emeten DOTZE (12) vots a favor, corresponents a la totalitat dels Srs. Regidors presents emprovant-se i proclamant-se adoptat per UNANIMITAT, l’acord següent:
?DICTAMEN PROPOSADA DE LA COMISSIÓ INFORMATIVA D’HISENDA, PATRIMONI PERSONAL I CONTRACTACIÓ DE DATA 19/07/2007.
L’Ajuntament Ple ACORDA:
PRIMER: Aprovar inicialment l’expedient de modificació de crèdits que a continuació es transcriu.
EXPEDIENT DE MODIFICACIÓ DE CRÈDITS NÚMERO 5/2007 |
|
||||||
MITJANÇANT: |
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Classificació |
Partida |
Import |
Import |
||||
Org. |
Func. |
Econ. |
Denominació |
Euros |
Euros |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
A) |
CRÈDITS EXTRAORDINARIS |
|
|
||||
1 |
442 |
46701 |
Aportació Consorci Pla de Residus Zona XV |
|
2.742,78 |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
442 |
46771 |
Rec. Crèdits aportacions Pla de R. Zona XV |
|
9.972,56 |
||
|
Finançament: |
|
|
|
|
|
|
|
|
Baixa de crèdit de la partida Retrib. Bàsiques policia local |
12.715,34 |
|
|||
|
|
1.222.120 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
432 |
64000 |
Quotes d’urbanització parcel·les urb. Santa Clara |
|
24.536,34 |
||
|
Finançament: |
|
|
|
|
|
|
|
|
Baixa de crèdit de la partida Retrib. Bàsiques policia local |
11.427,59 |
|
|||
|
|
1.222.120 |
|
|
|
|
|
|
|
Baixa de crèdit de la partida Retrib. Complement. Policia local |
13.108,75 |
|
|||
|
|
1.222.121 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
452 |
62301 |
Adquisició màquina netejadora poliesportiu |
|
2.500,00 |
||
|
Finançament: |
|
|
|
|
|
|
|
|
Baixa de crèdit de la partida Retrib. Complement. Policia local |
2.500,00 |
|
|||
|
|
1.222.121 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
441 |
21374 |
Rec. Crèdits ruptura tub elevació Margeve–Onaer 2005 |
|
480,00 |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
443 |
21290 |
Rec. Crèdits manteniment cementeri 2003 |
|
4.865,04 |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
121 |
21670 |
Rec. Crèdits manteniment equip. Informàtic 2006 |
|
844,82 |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
224 |
22770 |
Rec. Crèdits retirades grua 2006 |
|
1.885,68 |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
441 |
62377 |
Rec. Crèdits maquinària servicis aigua potable 2006 |
|
97,35 |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
441 |
21370 |
Rec. Crèdits motors i bombes aigua potable 2006 |
|
8.896,58 |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
222 |
62670 |
Rec. Crèdits equipament informàtic 2006 |
|
250,00 |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
451 |
22078 |
Rec. Crèdits premsa, revistes, llibres i publicacions 2006 |
|
254,75 |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
422 |
22070 |
Rec. Crèdits mat. Oficina educació 2006 |
|
97,90 |
||
|
|
|
|
|
Suma parcial |
17.672,12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Classificació |
Partida |
Import |
Import |
||||
Org. |
Func. |
Econ. |
Denominació |
Euros |
Euros |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Finançament: |
|
|
|
|
|
|
|
|
Baixa de crèdit de la partida Retrib. Complement. Policia local |
9.054,28 |
|
|||
|
|
1.222.121 |
|
|
|
|
|
|
|
Baixa de crèdit de la partida Retrib. Bàsiques admón. Financera |
8.617,84 |
|
|||
|
|
1.611.120 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LA MÀXIMA CRÈDITS EXTRAORDINARIS |
|
57.423,80 |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
B) |
TRANSFERÈNCIES DE CRÈDITS |
|
|
||||
1 |
111 |
22671 |
Rec. Crèdits atencions protocol·làries 2006 |
|
234,17 |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
222 |
151 |
Gratificacions policia local |
|
10.000,00 |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
222 |
21477 |
Rec. Crèdits manteniment vehicles policia local 2006 |
154,28 |
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
422 |
21279 |
Rec. Crèdits manteniment col·legis públics |
|
1.016,21 |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
432 |
21373 |
Rec. Crèdits mante. Enllumenat públic 2006 |
|
1.286,36 |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
432 |
62377 |
Rec. Crèdits maquinària servicis tècnics 2006 |
|
872,55 |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
441 |
151 |
Gratificacions (servici d’aigües) |
|
1.000,00 |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
441 |
21303 |
Xarxes d’aigua potable i clavegueram |
|
15.000,00 |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
441 |
21372 |
Rec. Crèdits xarxes aigua potable i alcantar. 2006 |
|
3.541,66 |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
451 |
22673 |
Rec. Crèdits activitats culturals 2006 |
|
674,10 |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
452 |
21274 |
Rec. Crèdits manteniment poliesportiu 2003 |
|
417,60 |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
452 |
22678 |
Rec. Crèdits festejos populars 2006 |
|
2.054,13 |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LA MÀXIMA TRANSFERÈNCIES POSITIVES |
|
36.251,06 |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FINANÇAMENT DE LES TRANSFERÈNCIES DE CRÈDITS |
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Transferències negatives en les aplicacions següents: |
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
611 |
120 |
Retribucions bàsiques administració financera |
23.302,83 |
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
611 |
121 |
Retribucions complemt. Administració financera |
12.948,23 |
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
La màxima transferències negatives |
36.251,06 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LA MÀXIMA AUGMENTS DE CRÈDITS |
93.674,86 |
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RESUM PER CAPÍTOLS |
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Estat de despeses |
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AUGMENTS: |
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Capítol 1 |
Despeses de personal |
11.000,00 |
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Capítol 2 |
Despeses en béns corrents i servicis |
41.703,28 |
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Capítol 4 |
Transferències corrents |
12.715,34 |
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Capítol 6 |
Inversions reals |
|
28.256,24 |
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL |
|
|
93.674,86 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DISMINUCIONS: |
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Capítol 1 |
Despeses de personal |
93.674,86 |
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL |
|
|
93.674,86 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SEGON: Exposar al públic per 15 dies perquè pels subjectes legitimats puga examinar-se i al·legar durant el referit termini.
TERCER: De no presentar-se cap al·legació s’entendrà definitivament aprovat l’expedient.
QUART: Facultar expressament al Sr. Alcalde per a l’execució del present acord.
A continuació pel Sr. Interventor es dóna compte de l’expedient de RECONEIXEMENT DE CRÈDITS NÚM. 3/2007
Acabat el debat, la Presidència sotmet a votació la proposta d’acord debatuda. S’emeten DOTZE (12) vots a favor, corresponents a la totalitat dels Srs. Regidors presents aprovant i proclamant-se adoptat per UNANIMITAT, l’acord següent:
?DICTAMEN PROPOSTA DE LA COMISSIÓ INFORMATIVA D’HISENDA, PATRIMONI PERSONAL I CONTRACTACIÓ DE DATA 19/07/2007.
· Vist l’expedient de reconeixement de crèdits núm. 3/2007 elaborat a este efecte, que es troba en poder de l’expedient corresponent.
L’Ajuntament Ple, ACORDA:
PRIMER: Aprovar l’expedient de reconeixement de crèdits núm. 3/2007 a continuació transcrit:
EXPEDIENT DE RECONEIXEMENT DE CREDETS 3/2007
Proposta de reconeixement de crèdits que es presenta el Ple Municipal de conformitat amb el que preveu l’article 60.2 del Reial Decret 500/1990, de 25 de març, pel que es desenrotlla el capítol primer del títol sext de la Llei 39/1988, de 28 de desembre, reguladora de les Hisendes locals, en matèria de pressupostos. Els dits crèdits són arreplegats en les aplicacions pressupostàries el codi de les quals s’indica, dins de l’expedient de modificació de crèdits 5/2007.
Per una factura de 2005 per reparació ruptura elevació Margeve-Onaer 2005, que no se
va poder comptabilitzar per falta de consignació (Partida 441.213.74)??..??.. .480,00
Per cinc factures de 2003 per manteniment del cementeri, que no se
van poder comptabilitzar per falta de consignació (Partida 443.212.90) 4.865,04
Per una factura de 2006 de manteniment equip informàtic, que no se
va poder comptabilitzar per falta de consignació (Partida 121.216.70) 844,82
Per dos factures de 2006 per retirades grua, que no es van poder comptabilitzar
Per falta de consignació (Partida 224.227.70)??..??. ..??..1.885,68
Per una factura de 2006 per adquisició de maquinària servicis aigua potable,
Que no es va poder comptabilitzar per falta de consignació (Partida 441.623.77) .97,35
Per una factura de 2006 per reparació bombes aigua potable que no se
va poder comptabilitzar per falta de consignació (Partida 441.213.70) 8.896,58
Per una factura de 2006 per adquisició d’equipament informàtic, que no se
va poder comptabilitzar per falta de consignació (Partida 222.626.70) 250,00
Per tres factures de 2006 de premsa, revistes, llibres i publicacions, que no se
van poder comptabilitzar per falta de consignació (Partida 451.220.78) 254,75
Per una factura de 2006 per material d’oficina educació, que no es va poder
Comptabilitzar per falta de consignació (Partida 422.220.70)…..??????????. 97,90
Per dos factures de 2006 per atencions protocol·làries, que no es van poder
Comptabilitzar per falta de consignació (Partida 111.226.71) 234,17
Per tres factures de 2006 manteniment i neteja vehicles policia local,
Que no es van poder comptabilitzar per falta de consignació (Partida 222.214.77) 154,28
Per quatre factures de 2006 per manteniment col·legis públics, que no se
van poder comptabilitzar per falta de consignació (Partida 422.212.79) 1.016,21
Per cinc factures de 2006 per manteniment enllumenat públic que no se
van poder comptabilitzar per falta de consignació (Partida 432.213.73) 1.286,36
Per una factura de 2006 per adquisició de maquinària servicis tècnics que
No es va poder comptabilitzar per falta de consignació (Partida 432.623.77) 872,55
Per cinc factures de 2006 per manteniment xarxes aigua potable i clavegueram
Que no es van poder comptabilitzar per falta de consignació (Partida 441.213.72) 3.541,66
Per una factura de 2006 per menjar activitats culturals que no es va poder
Comptabilitzar per falta de consignació (Partida 451.226.73) 674,10
Per una factura de 2003 per manteniment poliesportiu que no es va poder
Comptabilitzar per falta de consignació (Partida 452.212.74) 417,60
Per sis factures de 2006 de festejos populars, que no es van poder
Comptabilitzar per falta de consignació (Partida 452.226.78) 2.054,13
Per l? aportacions al Consorci per a l’execució de les previsions del Pla
Zonal de Residus de la Zona XV dels exercicis 2003, 2004, 2005 i 2006 que
No es van poder comptabilitzar per falta de consignació (Partida 442.467.71) 9.972,56
T’O T’A L 37.895,74 ?.
SEGON: Expedir còpia certificada del present acord per a unió a l’expedient de la seua raó?.
6e. .: ASSUMPTES d? URGÈNCIA SOTMESOS A l’EMPAR DELS ARTS. 82.3 I 91.4 DEL ROF
Conclús l’examen dels assumptes inclosos en l’orde del dia, la Presidència pregunta als portaveus si algun dels grups municipals desitgen sotmetre a la consideració del Ple, per raons d’urgència que hagen impedit un estudi previ en comissió, algun assumpte no comprés en l’orde del dia que acompanyava a la convocatòria.
El Sr. D. Vicent Llobell Bertomeu portaveu del grup municipal B.N.V. Proposa la inclusió del següent assumpte en l’orde del dia: Modificació de la Designació de Representant de l’Ajuntament de Callosa d’en Sarrià en el Patronat del Centre Associat de la U.N.E.D. De Dènia, i justifica la inclusió en la urgència que suposen els motius següents: canvi de l’equip de govern municipal, indicant que es va sol·licitar la inclusió del present assumpte a la Comissió Informativa corresponent.
A la vista de les anteriors consideracions, la Presidència sotmet a votació, de conformitat amb el que disposen els arts. 82.3 i 91.4 del ROF, la ratificació de la inclusió, prèvia apreciació de la urgència, de l’assumpte abans mencionat. S’emeten DEU (10) vots a favor, corresponents als Srs. Regidors del grup municipal P.P. (8) i B.N.V. (2), i DOS (2) abstencions, corresponents als Srs. Regidors del grup municipal P.S.O.E., aprovant i proclamant-se adoptada per MAJORIA ABSOLUTA, la ratificació de la inclusió en l’orde del dia de l’assumpte següent:
6.1. MODIFICACIÓ DE LA DESIGNACIÓ DE REPRESENTANT DE L’AJUNTAMENT DE CALLOSA D?EN SARRIÀ EN EL PATRONAT DEL CENTRE ASSOCIAT DE LA U.N.E.D. DE DÈNIA ?
A l’empara del que establixen els arts. 82.3 i 91.4 del ROF, per a sotmetre assumptes per raó d’urgència i vista l’observació realitzada en la Comissió Informativa pel portaveu del Grup B.N.V. Se sotmet a votació el present assumpte. S’emeten DEU (10) vots a favor, corresponents als Srs. Regidors del grup municipal P.P. (8) i B.N.V. (2), i DOS (2) abstencions, corresponents als Srs. Regidors del grup municipal P.S.O.E., aprovant i proclamant-se adoptat per MAJORIA ABSOLUTA, l’acord següent:
L’Ajuntament Ple, ACORDA:
PRIMER: Designar com a representant de l’Ajuntament en el Patronat del Centre Associat de la UNED de Dénia, la Sra. Mª JOSÉ FERNÁNDEZ GUARDIOLA.
SEGON: Notificar el present acord al Patronat del Centre Associat de la Universitat Nacional d’Educació a Distància de Dénia, així com al membre designat perquè en prengueu coneixement i efectes consegüents.
Control de la gestió dels demés òrgans de govern
7e. DONAR COMPTE DELS RESOLUCIONS DE l’ ALCALDÍA ADOPTADES DÓNES DE LA DARRERA SESSIÓ PLENÀRIA, d’ ACORD AMB EL QUE DISPOSA l’ART. 42 DEL ROF
La secretària dóna compte succintament de les resolucions adoptades des de l’anterior Ple ordinari, les quals comprenen dónes del número 76 al 101, en compliment del que disposa l’art. 42 del ROF:
Decret núm. 76 de 18/06/07, aprovant el projecte per a condicionament de C/ Sant Vicent i altres.
Decret núm. 77 de 18/06/07, designant provisionalment com a personal eventual col·laborador de l’àrea d’Alcaldia a DARÍO SAMANIEGO FERNÁNDEZ.
Decret núm. 78 de 19/06/07, aprovant el contracte de l’operació de crèdit amb la Caixa Provincial per a ?Condicionament vestuaris i accessos en pavelló poliesportiu?.
Decret núm. 79 de 19/06/07, revocant el nomenament de l’Oficial de la Policia Local D. Rubén J. Martínez Martínez
Decret núm. 80 de 19/06/07, delegant en la Junta de Govern Local competències corresponents a l’Alcaldia.
Decret núm. 81 de 19/06/07, designant membres de la junta de Govern, de la Junta de Coordinació i Ttes. D’alcalde.
Decret núm. 82 de 19/06/07, delegant atribucions en els Srs. Regidors.
Decret núm. 83 de 19/06/07, anomenant a D. Juan Carlos Palacios Pérez en Comissió de Servicis en la plaça d’Oficial de la Policia Local.
Decret núm. 84 de 25/06/07, designant coordinadors de les diferents àrees de l’Ajuntament..
Decret núm. 85 de 26/06/07, incoant expedient sancionador per consum de begudes en la via pública.
Decret núm. 86 de 26/06/07, incoant expedient sancionador per produir sorolls alterant la normal convivència.
Decret núm. 87 de 26/06/07, incoant expedient sancionador per pertorbació de l’orde públic.
Decret núm. 88 de 27/06/07, convocant sessió extraordinari de ple per al dia 29/06/07.
Decret núm. 89 de 28/06/07, declarant dia de dol oficial per defunció en tràgiques circumstàncies de SRA. Concepció Ortega Rostoll.
Decret núm. 90 de 28/06/07, convocant sessió extraordinària de ple per al dia 4/7/07.
Decret núm. 91 de 02/07/07, aprovant factura del mes de juny del psicòleg del gabinet municipal.
Decret núm. 92 de 03/07/07, anomenant instructor dels procediments infractors i sancionadors iniciats, en matèria urbanística a D. Alfonso Berenguer Major.
Decret núm. 93 de 06/07/07, resolent que sigui l’actual alcalde qui ostenta la presidència del concurs ordinari del lloc de Secretaria així com anomenant el suplent i als vocals titular i suplent del dit tribunal.
Decret núm. 95 de 06/07/07, contractant el personal de suport als servicis de l’Algar.
Decret núm. 96 de 06/07/07, contractant José Mª Savall, en substitució de la plaça vacant de suport als servicis de l’Algar.
Decret núm. 97 de 09/07/07, anomenant amb caràcter interí durant la vacant de Fco. Navarro Fuster a HAYSAM JAVIER SHABANY CABALLERO.
Decret núm. 98 de 09/07/07, anomenant personal eventual col·laborador de l’Àrea d’Alcaldia a Darío Samaniego Fernández.
Decret núm. 99 de 10/07/07, aprovant factura de Watts Industries, per a l’adquisició de reductora de pressió.
Decret núm. 100 de 12/07/07, relacionant per orde de puntuació a les aspirants al lloc de secretària de l’Ajuntament.
Decret núm. 101 de 13/07/07, incoant diversos expedients per infracció urbanística.
La Presidència fa entrega als distints regidors, que han accedit al càrrec després de les últimes eleccions de 27 de maig, de l’Escut de l’Ajuntament. Es fa entrega del distintiu als següents regidors:
– Oskar García Castillo.
– Alfonso Berenguer Major.
– Rubén Toquer Berenguer.
– Mª José Fernández Guardiola
– Ginés Llorca Solbes.
– Lorena Gregori Pérez
– Cessar Ferrando Sanchis.
La Presidència assenyala que espera que tots els regidors porten l’escut amb orgull, donant-los l’enhorabona a cada un d’ells.
8e: PRECS I PREGUNTES
Sra. Gràcia Puigcerver Berenguer, 1r disculpar Francesc Guardiola per no poder assistir al Ple. 2n Les altres preguntes que teníem preparades es faran en el pròxim ple, ja que hui se celebra la festa de Sant Jaume. 3r fer constar que es va demanar per escrit que s?ajornarà el ple per ser festa local, ja que s’ha ajornat algunes vegades per estar alguns regidors en FITUR a Madrid, segons pareix Fitur és més important que la Festa de Sant Jaume, em penso que haguera sigut millor ajornar o avançar-ho. 4t’Intentar que l’horari del cementeri es complim-se, o bé canviar–ho.
Per part de l’equip de govern dir que els actes de la festivitat de Sant Jaume, ens ha permès encaixar-ho en aquest dia, lamentem que Francesc Guardiola no haja pogut assistir, però ell ha de saber quals són les seues preferències, en qualsevol cas anotem l’horari del cementeri.
Sra. Gràcia Puigcerver Berenguer, fa constar que el demanar que s?ajornarà el Ple, no és degut al fet que Francesc no poguera assistir, si no que al ser la festivitat de Sant Jaume volem que consta en acta que crèiem convenient que s?ajornarà.
La Presidència, diu que quan li fan arribar la instància de sol·licitud d’ajornament del Ple, avalua el que és la programació de les festes, considerant que la festa oficial era el primer dia de Sant Jaume i no coincidia amb el Ple, el segon dia era laboral pel que s’ha de fer complir l’horari i el procediment d’un dia laboral, considerant que en la sol·licitud es fa constar que l’horari del Ple coincideix amb actes de la festivitat a què els agradaria assistir i considerant que els actes programats no coincideixen amb l’horari del Ple i que D. Francesc tampoc es troba en el municipi per a assistir, s’entén que no procedeix l’ajornament del mateix.
Sr.Vicent Llobell Bertomeu, pregunta si hi ha hagut algun canvi en la junta de l’Asil.
La Presidència, l’única cosa que canvia és la presidència fins al mes de setembre, a partir de llavors canviarà el conjunt de la junta, la dita junta és un òrgan consultiu.
Sr. Vicent Llobell, ha eixit en la premsa que s’havia rebut uns 300.000 ? de subvenció, és cert?
La Presidència, la premsa es va anticipar a la realitat, qui va dir que s’havien rebut 309.000 ? que corresponen a les 18 llits que estaven concertades anteriorment, més les 20 llits que es van concertar al final de la legislatura passada, al voltant 1.014 ? per llit, que es rep en dos subvencions, quan es passa en premsa no es transmet la realitat, ja que es tractava de subvencionar els llits.
Sr. Vicent Llobell, en relació a les regidories, no entenc això de ?coordinat amb l’alcaldia?, ja que totes les regidories estan coordinades amb l’alcaldia, ja que en unes apareix l’expressió i en altres no.
La Presidència, argumenta que entén que és una forma d’agilitzar el funcionament de la corporació, les regidories amb temes més directes amb l’alcaldia són les que estan relacionades amb ella, bàsicament són les que tenen més tema documental.
Sr. Vicent Llobell, hi ha algun projecte per a desenrotllar la zona industrial?, a petició de ciutadans o a iniciativa de l’Ajuntament.
Sr. Alfonso Berenguer Major, de moment no hi ha hagut cap iniciativa per part de l’Ajuntament, a causa del gran pressupost que existeix en el moment, s’ha parlat amb diverses persones que estan interessades, però fins que no estiguen d’acord almenys el 50 % no iniciarem res.
Sr. Vicent Llobell, fa constar que Lorena no té cap delegació, d’organismes extra municipals.
La Presidència, està de suplent per motius del seu actual treball fora de
Callosa. (Si es llig el Plenari del 04/07/2007 punt OCTAU, es vorà que Lorena ni tant se vol està de suplent en res)
Sr. Vicent Llobell , s’estan fent obres de canalització del riu?
La Presidència, es tracta de la connexió de les dos canonades per part de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, i no per part de l’Ajuntament. M’he posat en contacte amb la Confederació perquè actuaren en relació a la pedra que ha caigut dins del Toll de l’Asud a la qual cosa han contestat que estan de vacacions, i el delegat de la zona ens ha remés que si l’Ajuntament vol accelerar el procediment, pot fer-ho a fi que no hagen mals majors.
Sr. Vicent Llobell, el secretari de l’alcaldia Sr. Darío Samaniego té una pàgina Web, la qual no sé si és particular o l’òrgan d’expressió oficial de l’Ajuntament vinculat a l’equip de govern.
Sr. Oskar García , el Sr . Samaniego té una pàgina personal, denominat Bloc, on té fòrums oberts en el qual jo també he participat, ja que és personal en el seu temps lliure ho pot utilitzar quan i com vulgui.
La Presidència, per afinitat, l’equip de govern, participa en esta web a títol personal, ja que la llibertat d’expressió és un dels béns més preats que la Constitució ens atorga, sempre que no atempta a interessos personals, creiem que des d’esta pàgina Web no s’ha produït, però sí que és veritat que hem transmès les nostres opinions i per això se’ns jutja. Volem agrair al Sr. Samaniego l’haver expressat la seua opinió i articles a través de la xarxa.
Sr. Vicent Llobell, sobre el tresorer pensem que el nomenament s’hauria de votar, nosaltres ho vam fer en la legislatura passada. Des d’al Bloc fem una proposta referent a la tresoreria ocupada per Manolo Rovira, ja que en aquest moment s’està ocupant de la coordinació dels llocs de treball de l’Ajuntament, el B.N.V. Proposa que la plaça l’ocupi Paco Soriano.
La Presidència, s’estudiarà, es tindrà en compte.
I no havent-hi més assumptes a tractar, per la Presidència es va alçar la sessió sent les 21’20 hores.
De tot això dono fe.
V.. Bº. LA SECRETÀRIA GENERAL
L’ALCALDE,
Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!