Per camins i carreteres

bloc d' Antoni Rigol Ginebreda

21 de gener de 2007
2 comentaris

velocitat

Des de que fa uns 8 o 10 anys aproximadament, hem van posar dues multes per excés de velocitat, vaig començar a veure-les, les plaques de limitació de velocitat. Fins llavors feia com la majoria de la gent, anar a la velocitat que jo creia convenient. Ara, amb la proliferació de radars, i l’aplicació del permís de conduir per punts, la cosa s’ha posat molt mes seria i ja no es qüestió de passar-les per alt. Avui, parlaré d’aquestes tres de les fotos. Estan a  Sant Vicenç dels Horts (Baix Llobregat), a la N-340, enllaç amb l’antiga N-II direcció Lleida, entre Molins de Rei i Pallejà. Estan a uns 100 metres aproximadament una de l’altre. Primer, encara a la N-340, una recta amb 3 carrils, limitada a 60, 100 metres mes avall, enmig d’un revolt força tancat, trobem un 70, i al sortir del revolt, trobem un 50. L’única explicació que l’hi dono, es que el senyal de 70, es molt anterior als altres, posat en una època en que els criteris de limitació eren uns altres, però, qui ha decidit posar les altres, no sols no s’ha preocupat de treure l’anterior senyalització, sinó que l’ha renovat, sense preocupar-se de si estava bé o no. Avis: On hi ha la senyal de 60, últimament hi posen sovint un radar dels Mossos, i agafen als infractors com a conills. Llàstima que no podem fer nosaltres el mateix amb els responsables de la senyalització de la zona.

  1. Jo conec una a la Ronda de Dalt a l’alçada de la Vall d’Hebron (més o menys) direcció Besòs que marca 60. A tota la ronda pots anar a 80 menys en aquest tros (fins i tot està permés a 80 en el mateix tros en sentit contrari que a més fa pujada). Quina raó hi ha?

    Doncs que un cop van fer-hi obres de manteniment i van canviar el senyal del límit de velocitat. Quan van acabar el senyal provisional el van canviar per un de fixe amb el mateix límit de 60.Una trampa genial per als conductors que venen a 80 uns metres més enrera (80 ja és una velocitat massa baixa per a aquell tram que a més fa baixada).

    Van descobrir la mina que això suposa i sovint posant un vehicle camuflat de la Guàrdia Urbana amb la càmera a punt.

    Gestió del trànsit o afany recaptatori?

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!