Per camins i carreteres

bloc d' Antoni Rigol Ginebreda

16 de juny de 2007
4 comentaris

Infraestructures mal fetes

Quan es va fer la variant, de la carretera N-340 a Cervelló (Baix Llobregat), ara fa uns cinc anys, no recordo exactament quants, es va fer aquest pont per a fer-hi l’enllaç amb l’autovia A-2, o millor dit, de la A-2 a la N-340 ò B-24. Es un revolt en pujada, que es molt tancat, està limitat a 50 km/h. i ja hi ha hagut molts accidents, ja que la gent ve molt embalada de l’autopista, i no es donen compte que aquest revolt s’ha d’agafar molt mes a poc a poc. Que jo sàpiga i com a mínim ja hi han bolcat tres camions, l’últim ara fa tres setmanes, amb la càrrega que va caure sobre l’autovia, i el conseqüent tall de transit. Ja sabem que les senyals estan per obeir-les, i si tot-hom anés a 50 no hi bolcaria ningú, però amb una infraestructura tan nova com aquesta, seria lògic que ni hi hagués punts negres com aquest, que de segur que si s’haguessin fet els estudis pertinents, no s’hauria fet el revolt tan tancat, ja que ningú es perfecte i qualsevol que hi passi per primer cop, es fàcil que no vegi el senyal, i  caigui al parany, i a mes, contràriament al que es fa generalment, que es limitar molt per sota de la velocitat màxima que s’hi pot passar sense problemes, aquí, si anem amb un camió, podem tenir problemes si anem a mes del que està limitat.

  1. Jo hi he passat a vegades i si que és bastant perillós perquè normalment no s’arriba a 50 km/h sinó a molt més. El problema està que a vegades hi ha revolts on la senyal de 50 és massa exagerada i la gent ja no redueix gaire la velocitat i quan arriba a llocs així és quan ve l’accident. Malgrat tot, gran part de la culpa es dels conductors, que hauriem de respectar més les velocitats.

    Felicitats pel bloc! Per cert, tu també surts en bici?

  2. A Mollet, una de les sortides de l’AP7 és molt similar. Fins que no s’ha matat gent, no han començat a posar senyals lluminoses. Ara el revolt sembla una discoteca, però com a mínim la gent veu que allò va de debò i que la senyal de limitació de velocitat respón a la realitat. Els conductors, de vegades, som així de rucs…

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!