Per camins i carreteres

bloc d' Antoni Rigol Ginebreda

7 de juliol de 2007
0 comentaris

Camió multinacional

L’altre dia hem comentava  el meu germà, que també porta camió, com jo, que va estar treballant en una obra, en que també hi havia un camió amb matrícula de Portugal, i que el conductor era un home de Bolívia. Pel que sembla, aquest home tenia un permís de conduir internacional, que no podia conduir camions a l’estat espanyol, però hi havia alguna mena de "xanxullo" que si que l’hi permetia portar un camió amb matrícula portuguesa. No penseu que jo sigui dels que diuen que no es pot permetre que vingui gent de fora a prendre’ns la feina, si dins la unió Europea hi ha d’haver lliure circulació d’empreses i treballadors, es lògic que empreses de transport puguin treballar a qualsevol país, com també penso que el fenomen de la immigració, amb tots el problemes que comporta es un fet inevitable mentre hi hagi un desequilibri tan gran de riquesa i benestar entre el països del nord i els del sud. Jo nomes penso en la seguretat del transit, ja que no sabem quina mena de proves a passat aquest conductor, es possible que el seu permís l’hi hagi proporcionat alguna màfia a canvi de diners. Si està treballant aquí, fora lògic que se l’hi fes passar les proves a que obliga la llei, i si les passen que no tinguin cap problema per treballar, i si no, evitem el perill que suposa un conductor que no estigui capacitat per fer aquesta feina. Aquestes situacions d’alegalitat nomes beneficien a empresaris sense escrúpols que aprofiten aquests buits legals per aprofitar-se de gent amb problemes per enriquir-se de forma ràpida, sense importar-los gaire posar en perill la vida de la gent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!