Per camins i carreteres

bloc d' Antoni Rigol Ginebreda

20 de maig de 2007
0 comentaris

Accidents a l’entrada de Barcelona

Aquesta setmana, a la carretera B-20 a l’alçada de El Prat de Llobregat, hi va haver un accident de transit que va provocar cues monumentals, i un terratrèmol de comentaris de tot tipus, uns raonables, i d’altres, autèntics disbarats. Quan es produeixen fets com aquest, tots els que ens hi trobem, en quedem afectats, els que van a treballar, arriben tard a la feina, i els que treballem a la carretera, hi perdem hores de treball. Però com sempre, que hi ha accidents així, surt algú, que diu que s’hauria de restringir el pas de camions, en hores punta. Això, que ja es fa per setmana santa i els dies de sortida i arribada de les vacances d’Agost, que tractant-se de dies puntuals, es suportable, però aplicar-ho a tots els dies laborables, es un autèntic disbarat. Les carreteres han de servir per a la circulació de persones i mercaderies, i posar límits als horaris en que poden circular les mercaderies, provocaria a la llarga un encariment de tot el que ens ve de fora, i la pèrdua de competitivitat per les empreses afectades a l’hora de transportar els seus productes cap a l’exterior. Per descomptat que potenciar el ferrocarril, seria una gran solució per treure camions de la carretera, però trobo a faltar molt que no hi hagi un pla d’actuació ràpida en aquests casos. Però hi ha moltes decisions que moltes vegades es prenen des de darrera la taula d’un despatx, i que les conseqüències, les patim tots.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!