Recull de crítiques publicades entre el 4 i el 10 de febrer de 2010:
DÈRIA PER L’STEVE (All about Steve / Loca obsesión), de Phil Traill: La comèdia no és això (Nando Salvà, El Periódico) | Loca obsesión (Tom Huddleston, Time Out Barcelona)
EL PADRASTRE (The stepfather / El padrastro / Le beau-père), de Nelson McCormick: Un ‘remake’ correcte (Quim Casas, El Periódico) | El padrastro (Antonio José Navarro, Time Out Barcelona)
INVICTUS (Invictus), de Clint Eastwood: Una victòria sense contradiccions (Imma Merino, El Punt) | Més crítiques la setmana del 28 gener – 3 febrer 2010.
LA CARRETERA (The road / The road -La carretera- / La route), de John Hillcoat: Paisatge desolat (Carlos Losilla, Avui) | Un exercici de necessària cal·ligrafia (Quim Casas, El Periódico) | The road -La carretera- (Sergi Sánchez, Time Out Barcelona) | Més crítiques, la setmana 11-17 febrer 2010.
LA PRINCESA I LA GRANOTA (The princess and the frog / Tiana y el sapo / La princesse et la grenouille / La principessa e il ranocchio), de Ron Clements i John Musker: Elogi de l’artesania (Xavier Roca, Avui) | Maquillatge insuficient (Nando Salvà, El Periódico) | Tiana y el sapo (Carles Mir, Time Out Barcelona)
LUNA CALIENTE (Luna caliente), de Vicente Aranda: Obsessions d’Aranda (Quim Casas, El Periódico) | Luna caliente (Xavier Sáez, Time Out Barcelona) | Més crítiques, la setmana de l’11 al 17 febrer 2010.
NINE (Nine), de Rob Marshall: Aparador de Broadway (Judith Vives, Capgròs i blog Espai Isidor) | Més crítiques, la setmana 21-27 gener.
OSS 117: RIO NO CONTESTA (OSS 117: Rio ne répond plus / OSS 117: Perdido en Río), de Michel Hazanavicius: Un espionatge gens divertit (Quim Casas, El Periódico)
PRECIOUS (Precious: Based on the Novel Push by Sapphire), de Lee Daniels: El cinema independent esdevé una caricatura (Àngel Quintana, El Punt) | La misèria com a espectacle (Carlos Losilla, Avui) | La humiliació feta xou (Nando Salvà, El Periódico) | Precious (Núria Vidal, Time Out Barcelona)
THE HURT LOCKER (The Hurt Locker / En tierra hostil / Démineurs), de Kathryn Bigelow: The Hurt Locker (Pere Meroño, blog Pere Meroño) | Més crítiques, la setmana 28 gener – 3 febrer.
FOTO © Metropolitan Film Export La carretera, de John Hillcoat
Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!