Aquest vídeo d’StillFree.com, en què uns encaputxats assalten un aeroport per fer una pintada a l’Air Force One, l’avió del president dels Estats Units, podria haver inspirat l’agència de publicitat que ha fet l’ara famós vídeo en què se simula el robatori de l’escó de Zapatero al Congrés dels Diputats [El robatori de l’escó de Zapatero]. Tots dos vídeos són muntatges que s’aprofiten de la força d’Internet per escampar-se amb una intenció ben clara: la publicitat. L’escàndol mediàtic és la prova del seu èxit. Encara se’n parla més. Informatius de televisió i ràdio, mitjans digitals i blocs, i premsa tradicional no s’han pogut estar de parlar-ne.
[Juan Varela: Activismo vídeo viral contra la pobreza]
Actualització a les 10:41
[Juan Varela: El poder del vídeo en la Red]
[La Vanguardia: Los blogs y vídeos online ficticios, una innovadora y exitosa estrategia de marketing]
[El País: De “Amo a Laura” a “Levántate ZP”]
[El País: “Nunca pensamos que hubiera que pedir permiso para hacer un montaje”]
[Lluís Foix: Una payasada en el Congreso]
Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!