JORDI CARRERA for NuCCs

Posicions per una Política catalana central amb fonaments.

7 de setembre de 2010
0 comentaris

Ús i explotació de Catalunya.- AENA , Ryanair i els aeroports catalans

Ryanair es comerç i economia. Estudia els mercat de clients , tria aeroports barats, o va on els deixen entrar  amb els seus vols de baix costs, i els explota. No son línies regulars oficials. Poden esgotar unes línies i obrir-ne de noves. Depen dels fluxos de clients en un o altre sentit. Van allà on va la gent i no  rutes oficials subvencionades de les companyies oficials de bandera.  

Arribarà un dia que Ryanair potser no serà a Girona  però en aqueste terres la gent parlarà del temps de Ryanair que va  desenterrar l’aeroport  Girona Costa Brava.  Intrèpida Ryanair !  Jueva ryanair ! ?  Gràcies Ryanair !

Si abans no havien anat entrat al Prat era perquè no els volien deixar entrar al regne d’Ibèria i d’AENA ( de Madrid ). Ara hi son admesos  perquè AENA vol , els fan preus / taxes especials  mes barats que als de Girona o de Reus. No ho podein pas somimiar bans . No son pas als grans aeroports  principals com Heathrow etc  etc.  Què passa a Catalyunya ? La culpa no es de Ryanair  sinó d’AENA. Les taxes han de ser més barates a Girona i Reus que a Barcelona, però els fan preu polític . Paga igual que Swisair? que Spanair?  que Sabena ? que Vueling? que Air France ?  Si son preus de mercat, també tenen preu polític més car  i en contra  Girona i Reus, i Lleida .

Girona  ple  pot treballar a preus mes econòmics, cponbreix costs i fa beneficis, que no abans quan   era un aeroport escanyat per Aena( Madrid ). Ara torna a ser escanyat  o sobreexplotat per Aena a preus de mercat ?

Fora Castella ( Madrid, Aena ) de Catalunya.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!