Ryanair es comerç i economia. Estudia els mercat de clients , tria aeroports barats, o va on els deixen entrar amb els seus vols de baix costs, i els explota. No son línies regulars oficials. Poden esgotar unes línies i obrir-ne de noves. Depen dels fluxos de clients en un o altre sentit. Van allà on va la gent i no rutes oficials subvencionades de les companyies oficials de bandera.
Arribarà un dia que Ryanair potser no serà a Girona però en aqueste terres la gent parlarà del temps de Ryanair que va desenterrar l’aeroport Girona Costa Brava. Intrèpida Ryanair ! Jueva ryanair ! ? Gràcies Ryanair !
Si abans no havien anat entrat al Prat era perquè no els volien deixar entrar al regne d’Ibèria i d’AENA ( de Madrid ). Ara hi son admesos perquè AENA vol , els fan preus / taxes especials mes barats que als de Girona o de Reus. No ho podein pas somimiar bans . No son pas als grans aeroports principals com Heathrow etc etc. Què passa a Catalyunya ? La culpa no es de Ryanair sinó d’AENA. Les taxes han de ser més barates a Girona i Reus que a Barcelona, però els fan preu polític . Paga igual que Swisair? que Spanair? que Sabena ? que Vueling? que Air France ? Si son preus de mercat, també tenen preu polític més car i en contra Girona i Reus, i Lleida .
Girona ple pot treballar a preus mes econòmics, cponbreix costs i fa beneficis, que no abans quan era un aeroport escanyat per Aena( Madrid ). Ara torna a ser escanyat o sobreexplotat per Aena a preus de mercat ?
Fora Castella ( Madrid, Aena ) de Catalunya.
Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!