16 de febrer de 2012
Sense categoria
0 comentaris

La novena Setmana de la Comunicació ja està en marxa

Com cada any, des de ja en fa nou, l’edifici del Rectorat de la Universitat de Lleida acollirà la Setmana de la Comunicació. Es tracta d’una iniciativa que va gestar el llavors professor de la llicenciatura de Periodisme i Comunicació Audiovisual, Jaume Cabré, i que ja ha quedat com una de les insígnies de la nostra Universitat.

Enguany, el programa de la 9a Setmana de la Comunicació tindrà com a eix principal la comunicació corporativa, un dels camps que guanyen cada cop més força sobretot amb l’ús de les noves tecnologies de la informació. Un camp que, a més, pot esdevenir un dels itineraris laborals del futur, ara que la situació econòmica actual complica els escenaris professionals. I és que actualment cap empresa, institució, ONG ni associació pot permetre’s el luxe de no disposar d’una política de comunicació i una imatge pública.

Seguint la línia de les anteriors edicions, pretenem que tota la comunitat universitària, però també la ciutadania en general, s’impliqui en les activitats proposades. Entre altres possibilitats, es pretén abordar les següents línies temàtiques: la política de marca, el territori com a valor de marca, les narratives empresarials o la gestió de la comunicació interna dins de l’empresa. La presentació es farà a través d’un ampli ventall de recursos (conferències, taules rodones, productes audiovisuals, anàlisi de casos…).

Per això, l’equip de la Càtedra de Periodisme i Comunicació de la UdL ha dibuixat un programa que contempla la presència de grans professionals de l’empresa pública i privada. Aviat podrem presentar públicament en un acte que també compartirem.

L’objectiu principal, doncs, és apropar a l’estudiantat del Grau en Periodisme i Comunicació Audiovisuals de la Universitat de Lleida el dia a dia del que pot ser la seva realitat laboral doncs ens trobem en un moment en què el nombre de professionals que s’ocupen de la comunicació corporativa ja supera els que treballen en mitjans de comunicació.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!