Ara toca explicar-nos. Tenim premsa internacional que s’ha fet ressò de la manifestació. Tan Clinton com Putin han parlat del nostre conflicte amb l’Estat. Hi ha hagut referèndums com el que volem fer en altres indrets de la Unió Europea que ara són estat. Tenim un argumentari més sòlid i més documentat a cada dia que passa. Fem servir les noves tecnologies i l’enginy per fer-lo arribar.
Fem presentacions d’aquelles que després enviem per correu electrònic i fem circular per la xarxa. Pensem bé el públic objectiu. Pensem bé els arguments d’impacte. Demanem ajuda, si cal, als professionals del màrqueting. Treballem sols o formem equips si en tenim ocasió.
Fem que la cua de la manifestació s’allargui i s’allargui. Els companys del Consell han estat mesos preparant-la. Ara toca treure’n el màxim profit.
En un comentari al darrer apunt, un lector em cridava l’atenció sobre la tertúlia d’ahir a Rac1. Dels quatre tertulians, del conductor i de l’al·ludit en podem treure moltes coses. D’això que El Singular Digital denuncia, també. I potser fins i tot d’aquest concurs de què parla l’Avui.
Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!