Certament, ens trobem davant d’un problema recurrent que encara és lluny de solucionar-se. Restaurants, però també empreses distribuïdores i els propis clients, tenen, en major o menor mesura, la seva quota de responsabilitat en la perpetuació d’aquesta situació anormal. No obstant, cal veure també l’ampolla mig plena, i valorar la favorable evolució viscuda els darrers anys pel que fa al reconeixement dels vins catalans de qualitat per part d’un nombre rellevant de restauradors i, el que és més important, de consumidors.
En definitiva, es tracta de no excloure res ni ningú, començant per la realitat més propera. És una qüestió de mera justícia i sentit comú.
Recomanem la lectura dels dos escrits al web de La Vanguardia pel seu interès:
http://www.lavanguardia.com/opinion/articulos/20110915/54216341438/hacia-la-parte-del-pirineo.html
http://www.lavanguardia.com/participacion/cartas/20110919/54217596115/el-vi-catalunya.html
Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!