El Micaco Verd-i-Negre

Catalunya és més que un club

6 de febrer de 2008
Sense categoria
0 comentaris

Poques entrades i a preu d’or

L’any passat a Màlaga repartien unes octavetes on es queixaven que hi havia poques entrades pels aficionats i "masses" pels convidats. Per altra banda, era sorprenent veure el gran volum d’aficionats del Tau amb entrada en comparació amb la de la resta d’equips. Sembla que el president dels vitorians, en Querejeta, havia mogut fils per aconseguir més entrades que la resta de clubs. Aquest any tot sembla indicar que passarà el mateix.

El sistema de vendes d’entrades per a l’ACB ha estat molt curiós aquest any ja que per comprar abonaments pels tres partits (entre 150 i 300 euros) abans calia inscriure’s a la web de l’ACB. Tots els aficionats que volien entrada s’hi van apuntar, però "també" tots els seus familiars i amics propers. El resultat van ser més de 23.000 sol·licituds d’entrada per un pavelló on no n’hi caben més de 10.000. La sorpresa va ser meva quan al sorteig només va haver-hi 385 guanyadors !! Cada guanyador podia comprar fins a dues entrades així que, en el millor dels casos, tota la moguda ha estat per vendre 770 abonaments.

És ben cert que també hi ha les entrades assignades als clubs que, en el cas del Joventut, es van exhaurir en tres hores posant a disposició només dues línies telefòniques. Si suposem que es pot fer una venda de dues entrades cada dos minuts (i crec que vaig molt ràpid per fer una venda), no se superen tampoc les dues-centes entrades per club.

En resum, que no sembla que la venda d’entrades arribi ni a la meitat de l’aforament. Així que els que serem a la Copa, a banda de gastar-nos un dineral en els abonaments, encara hem de donar gràcies per poder-ho fer.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!