Oli, vi, vinagre, aigua, …. amb garantia, envàs no omplible, i a la carta: ….. una oportunitat. Una oportunitat per als bons, per als clàssics i per a la nova economia.
La venda tradicional més o menys a granel també necessita una cadena de defensors i promotors de confiança, i tenir orígen i nom de l’agroindústria productora i envasadora, i seguretat dels viatjans i comercialitzadors majorites i de les bodegues i comerços de venda al detall.
A tots interessa que el seu producte siga conegut pel seu nom i que no puga ser subtituït, adulterat, barrejat o alterat .
Recordo quan, aquest anys, el “vi jove” em va transportar al gust del vi encubellat de casa dels pares. Era el vi de l’any. Si es bò es el millor vi de taula, penso.
Recordo el vinagre que vaig comprar a fires de Sant Narcís, a la parada del mas Fita, de Vilarnadal ( Empordà) . Va ser trobar el gust de bon vinagre. Podia ser un producte per fer regals.
La lliure competència i el dret a la circulació i accés al mercat / als mercats / també son drets fonmentals. I per accedir-hi, arribar als desconeguts i consolidar-s’hi, cal denominació d’orígen, qualitat, garantia, continuïtat i si en tens, llegenda.
La venda tradicional més o menys a granel també necessita una cadena de defensors i promotors de confiança, i orígen i nom de l’agroindústria productora,
i seguretat dels comercialitzadors majorites i de les bodegues i comerços de venda al detall.
A tots interessa que el seu producte siga conegut pel seu nom i que no puga ser subtituït, adulterat, barrejat o alterat . La clau es o ha de ser, el bon producte.
Com sempre cadascú i cada categoria ha de trobar el seu lloc.
Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!