Enmig de la
molèstia general que està creant el mal funcionament de l’ADSL de Telefonica, l’intent de contactar amb l’empresa per fer saber la problemàtica, m’ha portat a un safari per l’inconegut més absolut: les entreteles de Telefonica. Una opaca empresa enemiga del català, que et fa sentir en el pitjor dels estadis i que menysprea amb to barrut i penalitzador l’intent d’ús normalitzat de la llengua, de segones però oficial en la major part d’aquest país.
La pèrdua de temps és un dels elements disuasoris per fer-te abandonar la llengua, però si ets tossut, acabes veient com et pengen i a sobre et demanen si has estat ben atès. Vaja, acabes tenint ben clar que ets un desgraciat i una insignificància per a aquesta empresa model d’imperialisme, botiflerisme i arrogància ocupant.
Els qui ens vampiritzen el temps, els diners, la llengua i la paciència haurien de rebre la nostra resposta feta a mida. Potser podríem començar a pensar en una campanya informativa nacional -CUP t’hi apuntes?- que visualitzés el nostre rebuig, menyspreu a aquesta plaga de vampirs botiflers.