Miquel Roman

Nou Barris (Barcelona)

28 de setembre de 2006
3 comentaris

Carod presenta la precampanya per a les eleccions ‘esquerra.somcomsom.cat’

El president d’Esquerra i candidat a la presidència de la Generalitat, Josep-Lluís Carod-Rovira, ha presentat aquest migdia al Museu d’Art Contemporani de Barcelona (MACBA) la precampanya del partit per a les eleccions al Parlament i que té per lema ‘esquerra.somcomsom.cat’.
Acompanyat pel secretari d’Imatge i Comunicació, Uriel Bertran, Carod ha justificat aquest primer eslògan com "una aposta ambiciosa que implica que reforçarem més que mai el nostre perfil ideològic singular. Si som com som, vol dir que no som com els altres, que tenim una targeta de presentació que és el catalanisme d?esquerres, és l?esquerra catalanista i aquí no hi ha més competidors".

El cap de llista a les eleccions de l’1 de novembre ha recordat que "a partir de les eleccions de 2003 hi ha dos partits grans, un partit mitjà que som nosaltres i dos partits petits. Ara volem consolidar aquells 23 diputats i diputades que vam tenir i ens proposem l?horitzó de 25 en amunt".
Pel que fa a la imatge escollida per a aquesta precampanya, Carod ha destacat l?ús corporatiu del groc i el negre, perquè "utilitzem la nostra pròpia tradició estètica que connecta amb el públic jove". El candidat a la presidència considera que amb el lema ‘Som com com’ Esquerra es presenta amb "un perfil molt humà, no de superhomes o superdones, sinó de persones amb virtuts i defectes. De fet, amb el .cat estem dient com és la majoria de la ciutadania de Catalunya" i ha conclòs que "Esquerra és diferent, però dels altres partits, no de la gent".
Per la seva banda, Bertran ha presentat els deu valors d?Esquerra que es destacaran durant la precampanya: humans, coherents, patriotes, valents, progressistes, útils, perseverants, d?esquerres i catalanistes, amb experiència i amb les mans lliures. El secretari d?Imatge i Comunicació ha assegurat que s?ha volgut fer una "aposta per l’empatia, per identificar-nos amb la ciutadania, perquè es pugui identificar amb nosaltres? i ha emmarcat el lema escollit en l?intent de "transmetre allò autèntic, el que ens fa diferents i només Esquerra pot incorporar a la política".
La precampanya ‘esquerra.somcomsom.cat’ inclourà unes quatre-centes tanques publicitàries arreu de Catalunya amb quatre subeslògans a raó de cent pancartes per cada missatge: ‘humans. amb virtuts i, és clar, defectes.’, ‘útils. per a la gent d’aquest país’, ‘d’esquerres i catalanistes. catalanistes i d’esquerres’ i ‘patriotes. però amb un projecte de país’. Així mateix, es publicaran anuncis a la premsa amb els deu valors citats, es penjaran banderoles i s?apostarà molt per la web.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!

  1. Miquel,

    no perdis el temps amb aquets incendiari que teniu de secretari d’organització d’ERC-Barcelona. Jo ja he llegit els teus comentaris sobre els candidats Carod i Sangrà. Ell segurament no, només deu buscar allò que no li agrada, que li molesta. Allò que li resulta dissident.

    Perquè s’ha de ser molt sectari per qüestionar un bloc d’un company de partit perquè hi aparegui una fotografia d’un tio al qual, sembla, que no pots veure.

    …no vull imaginar deu fer aquest personatge dins del teu partit i, menys encara, com deu tractar les persones que l’envolten…

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.