13 de febrer de 2008

Comunicat de la Junta de l’AMPA en relació amb la vaga de professorat de dijous 14 de febrer (8)

La Junta de l’AMPA de l’Escola Santa Anna de Castellvell del Camp, tot i respectant la decisió i el dret que assisteix al professorat de convocar aquesta vaga com a representants d’un col·lectiu professional, considera que s’ha de mantenir al marge d’aquesta decisió i per tant no prendrà cap posicionament a favor ni en contra d’aquesta convocatòria.

Es evident que cadascú de nosaltres pot tenir una opinió en vers aquest conflicte, però no tenim elements objectius per garantir que l’opinió de la Junta en aquest tema coincideixi amb la de la majoria de les famílies i és per això que, com a representants de tot el col·lectiu de pares i mares de la nostra escola, preferim respectar la llibertat d’opinió de cadascú de vosaltres.

Us recordem que d’acord amb les directrius que ha establert el Departament de Treball, l’escola ha d’estar oberta durant tot el període lectiu i s’han de dur a terme uns serveis mínims, consistents en la presència de una persona de l’equip directiu, una persona d’administració i serveis, un mestre per cada 4 grups.  Des de l’AMPA entenem que els serveis mínims no garanteixen el dret a l’educació dels nens i nenes  ni tampoc la seva correcta atenció, per la qual cosa cal que ho considereu si decidiu portar els vostres fills i filles a l’escola.

Malgrat l’existència de serveis mínims demà l’AMPA no farà cap dels seus serveis per tant, NO hi haurà servei d’acollida matinal, ni servei de menjador, ni activitats extraescolars, ni servei d’acollida de tarda.