La setmana passada escrivia
L’oasi comunicatiu se sacseja: Carbonell deixa el CAC, i crec que estaria bé iniciar una sèrie amb el títol de “l’oasi comunicatiu se sacseja”. Fa anys que Internet ha revolucionat les nostres vides, i també que els polítics fan proselitisme a la xarxa. No obstant això la moda del 2009 als mitjans tradicionals seran les informacions sobre Internet i noves tecnologies. Aquest és un enunciat tipus
pitonisso, com ho vaig fer a l’apunt
Facebook està de moda entre els internautes catalans, del gener del 2008. La llàstima és el retard i, en alguns casos, la inexperiència dels que fan i remenen aquesta informació. El paper va massa lent, i els periodistes 1.0 encara imperen a les redaccions. Sorprèn, doncs, que alguns mitjans dediquin pàgines i dobles pàgines a donar a conèixer que
els polítics tenen bloc o
estan al Facebook. On és la notícia? Fa mesos i mesos que és així, però com que ara la taca d’oli s’ha estès, als lectors dels diaris de pagament no els sona estrany això dels blocs, YouTube o Facebook. Dedicar espai en paper a la web 2.0 queda bé. Deixar de fer-ho des de vells tòpics i alguns prejudicis encara és l’assignatura pendent.