La evidència, que no és una percepció, és que tenen gent treballant, per donar-se feina a ells mateixos, i això és una rèmora pels ciutadans que amb els seus impostos paguen nòmines.
Però s’ha creat el SOM per la ineficàcia del SOC – OTG i ara aquests, en són col.laboradors és a dir que és va creant més i mes burocràcia…
Pels cursos de formació que m’han proposat i he cursat no en tinc cap queixa, els professionals que els imparteixen tenen bona formació i coneixements, però sovint et diuen amb la veu petita, que són massa curts en la durada, són eficients i coneixen bé el seu ofici. Ara bé el cursos són molt restringits com deia i de poca durada com per sortir amb els coneixements suficients i poder posar-los en practica posteriorment.
Una vegada has cursat la formació ocupacional, no se’t posa en una borsa de treball , vull dir que no se’t proposa a cap empresa. Això consistiria només en posar un filtre a l’entrada de les demandes, és a dir; quan algun empresari fa una demanda al SOC o als centres col·laboradors, com el SOM, proposar a els que han impartit cursos formatius, però em sembla que no en tenen ni punyetera idea de programar programes eficients de gestió, de gestionar vaja!
La jerarquia de controls per la gent que cerca feina, o desitja formació ocupacional, el funcionament intern de l’organisme, és poc flexible i em sembla pels resultats que no s’han aturat mai a reflexionar, pensar en els usuaris i no crec que se’ls hi arribés a acudir, això demostra el seu nivell d’inteligència…
No tenen idea d’aplicar la ergonomia en la telemàtica, en posar-se en el lloc dels usuaris i en les seves necessitats. Empatia telemàtica!
no en tenen ni puta idea!