Oi?

Algunes notes d'un bloc d'Oriol Izquierdo

Atenció ciutadana

Un bon dia s’espatlla el metro i toca sortir en una estació que no és la que toca. […]
La corrua d’usuaris es desplaça amb disciplina helvètica, com si s’haguessin avesat a començar la jornada potser avui potser demà amb sorpreses com aquesta. En sortir del recinte de pagament, un parell de joves que una gorra identifica com a personal de la companyia donen alguna cosa a qui els la demana. Com que no tinc gaire pressa perdo uns minuts seguint la fila més lenta dels de la gorra.

Quan hi arribo em donen un paperet. Deu ser un val pel bitllet, m’imagino, o alguna compensació equivalent. Però no: és un retall on han estampat la data del dia. I que diu: “Per a més informació sobre el servei truqueu, si us plau, al telèfon 010 i per a reclamacions sobre el mateix truqueu al 933187074.”

Més enllà de la sintaxi, que només em deu pertorbar a mi, diria que no és això el que hauria d’esperar el sofert ciutadà dels seus serveis públics. 


Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Aquesta entrada s'ha publicat dins de Vida diària per oi | Deixa un comentari. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent