Miquel Roman

Nou Barris (Barcelona)

10 d'agost de 2006

Comunicat de l’ocupació del Casal Popular i Independentista de Nou Barris

L’Assemblea de Joves de Nou Barris ocupa un local per fer en el futur un Casal Popular i Independentista del Districte.

Apreciats veïns i veïnes:

Les forces immobiliàries i especulatives de Nou Barris ataquen cada cop amb més intensitat al jovent del barri. És per això que, per tal de gaudir d’un espai adreçat i estionat pels joves del barri, l’Assemblea de Joves de Nou Barris (AJ9B) ha alliberat la matinada del 4 de juliol un local que ha restat inutilitzat des de fa anys, esperant a ser enderrocat, o caure en mans de les potències especulatives.

Per una altra banda, la intenció de l’assemblea no és ni molt menys molestar les veïnes del barri, ni crear un espai només d’oci, sinó la rehabilitació d’un espai i la transformació d’aquest antic edifici en el futur Casal Popular i Independentista de Nou Barris obert a totes les  veïnes, on s’hi realitzaran diversos projectes: una biblioteca, xerrades, tallers,…

El local, situat al carrer Argullós  representa el lloc idoni per a desenvolupar la nostra tasca política i obrir alhora un espai de trobada i col·laboració entre els diversos col·lectius del barri (Associació de veïns, altres casals…).

Així doncs, des de l’AJ9B afrontem aquest projecte amb molta il·lusió i esperem que el casal es converteixi en l’alternativa pel jovent del barri.

Aprofitem aquest comunicat per informar de la reacció dels Mossos d’Esquadra que a primera hora del matí han identificat i interrogat a dos menors mentre feien feines d’informació al veïnat al carrer.