Gemma Pasqual i Escrivà

@GemmaPasqual

9 d?octubre: 3 joves apallissats per un escamot feixista

Comunicat d’urgència en solidaritat amb els i les companyes agredides durant la manifestació del 9 d’Octubre a València

més

Ahir, uns minuts abans que s’iniciara la Manifestació Unitària del 9 d’Octubre a la Ciutat de València (boicotejada d’inici, per la pressió del Pp i del moviment blaver), un company de la COS de la Plana, i altres dues companyes d’ell, van patir una gravíssima agressió a un bar situat tot just al costat del punt d’eixida de la manifestació, mentre un absolutament desmesurat servei “d’ordre” de la Policia Nacional espanyola, es dedicava a identificar a vàries dotzenes de companyes i companys (alguns d’ells afiliats i afiliades a la COS), i a retirar tot un seguit d’estelades, banderes roges, etc.Cal tenir ben clar que aquests 3 companys i companyes eren apallissats per una colla de prop de 12 feixistes, que els hi van agredir només entrar al local, i sense gairebé dirigir-los cap paraula… mentre la policia espanyola es dedicava a provar d’atemorir a altres companys i companyes al carrer, mentre no deixaven de repetir amb un enorme cinisme i pocavergonya, que ells hi eren allà per “defensar a tothom”…Davant d’aquesta brutal agressió feixista i davant la passivitat mostrada per la policia espanyola, enviada allà per la delegació del govern espanyol del PsoE, manifestem:

– El nostre total i incondicional suport al nostre company agredit, així com a les altres dues companyes.

– El nostre total i incondicional suport a totes les afiliades i afiliats de la COS, així com tota la resta de companyes i companys, identificats i “violentats” per la policia espanyola.

– El nostre rebuig total a les formes mafioses de governar del Pp i també del PsoE, més properes als manuals ideològics del ministre nazi Goebbels, que de la democràcia amb la que tant es plenen la boca.

– El nostre rebuig a la més mínima presència de cap cos policial als sindicats de classe, doncs la seua funció de guardians i gossos de les institucions espanyoles, així com dels interessos del capital, fa que no puguen de cap de les maneres defensar als i a les treballadores.

Per això, cridem:

– A denunciar qualsevol agressió, doncs l’accumulació de faltes, pot acabar per posar-li problemes a la pròpia “justícia” espanyola, que ho tindria més difícil a l’hora de mostrar la impunitat que concedeixen a aquests grupuscles violents.

– A donar-hi suport a qualsevol mostra de rebuig contra el feixisme i totes les seues variants, masclisme, homofòbia, racisme, etc.

– A denunciar la presència dels cossos de “seguretat” al si dels sindicats obrers, i a la presència d’aquesta “gent” en les mobilitzacions obreres, tal i com va passar durant el passat 1r de Maig a València, on una colla de guàrdies “civils”, desfilaren amb pancarta pròpia al seguici de CCOO…Feixisme mai més!! Enfortim la solidaritat obrera!!

València 10 d’Octubre de 2008

*Unió Intercomarcal de l’Horta i la Ribera del Xúquer*

*Unió Intercomarcal de la Plana (Alta i Baixa)**

**Coordinadora Obrera Sindical – COS*

*Sindicat per l’alliberament de gènere, de classe i nacional dels Països Catalans*–

*Coordinadora Obrera Sindical* http://www.sindicat-cos.org/sindicat per a l’alliberament de gènere, de classe i nacional dels Països Catalans



  1. se li planta al EStado español una denúncia a Brussel·les per col·laboracionisme amb bandes armades i/o quelcom paregut?
    Com tinc certa edat, no gaire més que tu, però vaig viure “la Batalla de València” de ple, on uns llegien i publicaven i els altres es deedicaven a estovar tothom que no fóra español.

    Açò, Gemma, té els mateixos voravius que aquells.

    Més emvermellir-los en  òrgans de  justícia  imparcials que  aguartar  la  indignitat estoïcament.

    Sebastià Salellas els feu pols portant les actuacions del pelacanyes aquell de jutge estrella i de retop a l’estat español en bloc.

    Pensem-hi

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Aquesta entrada s'ha publicat dins de Sense categoria per gemmapasqual | Deixa un comentari. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent