Ulisses20

Bétera, el camp de túria

Comunicat del Consell de la República pel 19G

l’Assemblea de Representants del Consell de la República, adherint-nos a la convocatòria del 19G, contra la cimera dels ocupants franco-espanyols a Barcelona, convoquen el poble a una concentració per la dignitat i la independència de la nació catalana. Salut i República, JG

«PER LA INDEPENDÈNCIA…
Els caps de govern dels estats imperialistes espanyol i francès es reuniran el 19 de gener a Barcelona, per fer palesa llur voluntat d’impedir la independència de Catalunya, l’alliberament nacional i social del conjunt els Països Catalans. Tots dos individus són persones alienes a la nostra terra perquè són executors directes de l’opressió política, la repressió policial, l’espoliació econòmica i la substitució lingüística. A Barcelona, sotmesa a l’estat borbó espanyol el 1714, és especialment odiosa la presència del cap de govern espanyol, en tant que màxim representant, juntament amb el rei Borbó, de l’opressió i la repressió sobre la nostra nació. Per això, cal que el poble català es manifeste massivament i enèrgica contra la presència indesitjada: “Fora de la nostra terra els qui l’ocupen! /Ni frança ni espanya, països catalans!  /Per la República Catalana!
COMISSIÓ D’ACCIÓ POLÍTICA INTERIOR (CAPI) DE L’ASSEMBLEA DE REPRESENTANTS DEL CONSELL DE LA REPÚBLICA
Països Catalans, 13 de gener de 2023

Aquesta entrada s'ha publicat dins de per adasi | Deixa un comentari. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent