Publicat el 8 de maig de 2011

RUTA A CAVALL: DE PRATS AL REFUGI DEL SERRAT DE LES ESPOSES.

La sortida de dissabte va quedar frustrada per la pluja. La nostre intenció era arribar-nos al Refugi de Sant Jordi a l’ Alt Berguedà. Avui diumenge , ens decidim per un recorregut més senzill. Sortim de Prats en direcció a Baltarga, per allà agafar un camí que ens porta just a l’ entrada d’una Urbanització que dona entrada al nucli de Beders , on agafem un sender assenyalat con una part del GR- 150, per així evitar  la carretera de Bor i  arribar-nos a Riu de Cerdanya, abans Riu de Pendís, sense tocar l’ asfalt. Deixem el GR i per un ample camí sense asfaltar apte per a vehicles, que en bona part es per on passava l’antic camí ral cap al Berguedà, anem pujant si bé optem per fer algunes dreceres per així evitar les llaçades del camí rural  fins arribar  al refugi del Serrat de les Esposes (1.500 m), que ens trobem tancat on s’hi troba una zona d’esbarjo (taules, bancs, graelles per a cuinar…), just a sota les penyes altes del Moixeró i en la cruïlla de camins que ens portarien el Coll de la Trapa i al Refugi dels Cortals d’ Ingla.

Aquesta entrada s'ha publicat dins de MUNTANYA, NATURA I ESPORT per descatllar | Deixa un comentari. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent