ESTANY DE LA PRADELLA.

Tot i que la primera intenció era portar a la família Quilez  a donar un tomb pel cami dels llacs, que es troba sota les bulloses (racó, llarg, negre i pradella), ens trobem amb la sorpresa que en el Pla dels Avellans (1.712 m.), a prop de la sortida del telecadira del mateix nom de Font Romeu, han tancat la carretera. Deixem el cotxe en l’ aparcament habilitat a l’hivern i seguim tot pujant la senyalització groga del PR fins que arribem a una bifurcació, on trobem el GR que baixa de les bulloses fins a Bolquera. Prenem el camí que puja cap a la dreta evitant com podem el gel, tot travessant la desviació que mena al coll del Pam i anem pujant fins entreveure, ja no gaire lluny l’estany de Pradella (1.937 m.), tot i que la intenció era resseguir el camí que per la nostra dreta mena a l’ estany Negre, la queixa dels nens que tenen fred en fa anar cap enrera i després de jugar amb el glaç que cobreix l’estany, baixem pel mig del bosc per evitar algunes de les plaques de gel del camí fins arribar al cotxe en un passeig  matinal en el que hem esmerçat unes tres hores entre la pujada i la baixada.

Aquesta entrada s'ha publicat dins de MUNTANYA, NATURA I ESPORT per descatllar | Deixa un comentari. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent