DEU, CINQUANTA-NOU I LES PENYES ALTES DEL MOIXERÓ.

Com que avui a casa és dia d’aniversaris en plural, per treure’m de cabòries he decidit anar amb l’Alfons a les Penyes Altes del Moixeró. El dia era tapat i el pronòstic era que ens mullaríem com finalment ha estat. Però a dos quarts de nou del mati deixavem el cotxe a la Pleta dels Ordiassos o refugi d’Urús. Amb deu minuts arribem a la Font Llebrera. Caminem cap a Coll de Jou, trepitjant neu, que aviat es fondrà, i tot esta tapat per la boira ha començat a plovisquejar. En arribar-hi trobem els senyals blancs i vermells del GR-150.1 i els taronges de la “Cavalls del vent”. A la nostra esquerra tenim el camí provinent de la Tosa i del Coll del Pal, a la nostra dreta segueix el camí que va en direcció a les Penyes Altes del Moixeró i al refugi de Sant Jordi (a prop del Coll de Pendís) o a Gréixer (baixant pel Canal de la Serp). El PR C-126 travessa el Coll de Jou sense desviar-se i baixa en direcció sud fins el refugi de Rebost que també mena a Grèixer per l’Hospitalet de Roca-sança. Prenem doncs el GR-150.1 cap a la nostra dreta i seguim endavant fins el Coll de la Miquela. Després anem al Pas de la Guilla i amb deu minuts fem cim, sense veure res per la boira. Comença a ploure amb forca pel que acceleren el pas i fem la tornada pel mateix camí, ja que baixar pel Cortal d’en Vidal pot ser molt perdedor. Xops com pops arribem al cotxe quan són dos quarts d’una en punt. Hem baixant trotant per evitar la mullena, sense aconseguir-ho. Un aniversari mullat pero ben feliç dins d’ una paratge que al menys avui era ben solitari.

Aquesta entrada s'ha publicat dins de MUNTANYA, NATURA I ESPORT per descatllar | Deixa un comentari. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent