DE CAMPRODON A SANT ANTONI.

Després d’anys de no fer-ho, he aprofitat  la festa de Tots Sants per des de Camprodon anar a Sant Antoni. Com que pujàvem amb la Carla, hem fet el primer tram amb cotxe que hem deixat just a l’aparcament del Pla de Bonaire. Davant mateix hi tenim els dos turons. El de més a la dreta mirant al Canigó, és Sant Antoni Vell i a l’esquerra el  de Sant Antoni, on es troba l’ermita rehabilitada per a la feina dels voluntaris i voluntàries de la Vall de Camprodon. Pugem pel camí i en un quart d’hora ja som a dalt. El lloc es una molta bona atalaia de tots els punts cardinals, que avui ofereix esplèndides vistes dels cims mes propers amb molta neu per la llevantada del passat trenta-ú d’octubre, especialment la que ha caigut al massís del Canigó. Tornem al pla i fem de tornada el recorregut per la pista encimentada que ja hem fet de pujada, que baixa entre prats amb vistes a l’ Alta Garrotxa fins a arribar al monument a Cèsar A. Torras, un dels pioners de l’excursionisme a Catalunya. Mes avall i quan ja arribem a la vila, passem pel costat de moltes  de les fonts de renom a tota la vall i per la bonica – i de recomanable visita -, roureda de Can Pascal.

Aquesta entrada s'ha publicat dins de MUNTANYA, NATURA I ESPORT per descatllar | Deixa un comentari. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent