Crònica d'un viatge en Euromed

Barcelona - València. 22 d'octubre de 2007

22 d'octubre de 2007
Sense categoria
2 comentaris

Dotze

Contra les indicacions que ens donaven al tren, resulta que sí que paguen el retard. Amb una lentitud pasmosa, però paguen. Quan hem arribat a l’atenció al client, érem vint-i-una persones només de tot el tren disposades a protestar contra tres que ens havien d’atendre. Per art de màgia, els tres depenents s’han vist reduïts a un i, a canvi, un guàrdia de seguretat enorme s’ha instal·lat a la porta, impedint que a dins l’oficina hi hagués més d’una persona concentrada. Amb amabilitat, però parsimònia, han segellat el bitllet amb una nota que diu: ‘Retard’. Asseguren que si vas a la guixeta, cobraràs. Punt i final.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!