GISA i les constructores obren la caixa de pandora

  • La direcció de les obres (depenent de GISA) havia fet una reclamació a les constructores (FCC, Copisa i Comsa) perquè reforçaven el túnel de maniobres amb una capa de només 7 centímetres de formigó en lloc dels 15 establerts per contracte.
  • Quan es va esfondrar el túnel, l’obra ja duia cinc mesos de retard.
  • Les constructores afirmen que van demanar reforçar la volta del túnel de maniobres -especialment després de dues esllavissades- però que la direcció de les obres va descartar els reforços pel retard i l’encariment que haurien provocat.
  • Els murs del túnel tenien gairebé la meitat de gruix que els de la Teixonera.
  • L’excavació amb explosius va començar un mes abans que es permetés la modificació del projecte

  • Nadal es nega a participar en ‘la guerra empresarial’ i afirma que no és prioritari saber ‘quants caps es tallaran’.
  • Segons Nadal, GISA no sabia res de les incidències que han acabat provocant l’enfonsament del túnel de maniobres

Afegeix un comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *