Suc de clementina. Dues maneres diferents de treballar.

Avui he anat a comprar al Lidl del meu poble i m’he trobat que venien envasat amb la marca Deluxe, suc de clementina del delta de l’Ebre (bé, del Ebro, segons l’etiqueta). He recordat que a l’any 2006, la Generalitat de baix va engegar una campanya per promoure els suc de clementina, repartint gratuïtament milers de bricks de suc per tots els pobles del país. 
Ara la pregunta és: quins són els resultats d’aquesta campanya? jo, la veritat no els he notat (almenys al Camp de Túria). Va ser un fracàs aquesta campanya? Els diners invertits varen estar aprofitats? Altres, sense fer tant de soroll, ja estan venent el seu producte a travès d’un supermercat. O és que la campanya va valer només perquè un quants consellers es feren la foto? Jo, la veritat, no he vist molts sucs de clementina als estants dels supermercats. Potser soc jo, que no em fixe, i com molts valencians ja se’l fem, el suc, de manera natural, es a dir, directament de l’arbre.

Aquesta entrada ha esta publicada en menjar i beure. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

*