vicentgalduf

XafaNúvols

Noms nous per a enganyifes velles

Li diuen “shrinkflation” i és una inflació encoberta que estem patint intensament els darrers mesos: no augmenten els preus dels articles, però es redueixen les quantitats sense alterar la grandària dels envasos. A l’hora de la veritat el consumidor està pagant més per menys…

No són imaginacions teues: els gelats són més xicotets, els cereals tenen menys quantitat, les bosses de “papes” estan unflades amb més aire i les xocolatines han perdut pes. Fins i tot el paper higiènic o la pasta de dents duren menys. Una pràctica que té el nom de reduflació…

És clarament, i descaradament, una tàctica enganyosa… però no és il·legal!!! Un ardit, o frau legal, de les marques que paguem els consumidors…

+info 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.