Els Papers de Santa Maria de Nassiu

EDUQUEU ELS XIQUETS I NO HAUREU DE CASTIGAR ELS HOMES (PITÀGORES)

2 de febrer de 2009
2 comentaris

Què he fet per tenir una connexió en condicions (des de fa una setmaneta)

Com sabeu (i disculpeu-me perquè em faig pesat amb açò), la connexió que tenim a Terrateig, Montitxelvo i Benicolet és de les que fa plorar per no riure sent que vivim en la zona de més “prosperitat” d’això que anomenen España (i que cada vegada m’és més difícil de creure que siga quelcom).


Després que aquests tres darrers anys haver-ne passat de tots els colors (haver-los dit de tot a les comercials de Telefònica -de Saplana-), haver estat a punt de deixar-ho córrer més de tres vegades -per dir una quantitat-, d’haver canviat de companyia (de Telefònica a Orange -per pagar-li la quantitat més xicoteta possible a la “multinacional d’Alierta”-, haver tornat a Telefónica -perquè em feren creure que era qüestió d’un mes -i d’això ja fa més de mig any- que tinguérem una connexió en condicions, haver navegat a Gandia per tal de veure quina era la situació del tema al ministeri de Sebastián -el dels productes “españoles”… ja m’agradaria poder ser considerat español pel que fa a la connexió d’Internet, etc. amb data del 27de gener vaig adreçar una queixa al Síndic de Greuges del PV. 

Bé, la vaig adreçar -sense adonar-me’n- primer al Síndic de Greuges de Catalunya i tot seguit al d’ací. El d’ací em contestà el passat dimecres, 28 de gener, cosa que em va “sorprendre” moltíssim per la rapidesa. Cal llegir la contestació… us la penjaré més avall. No sé què volen saber. No tenim connexió d’Internet en unes mínimes condicions i ja que les companyies no ens fan cas… almenys que em deixen queixar-me (pense jo).

I avui matei, cap a les 14h00, he rebut una telefonada des del Síndic de Greuges de Catalunya. No m’ho podia creure. Els he dit que havia estat una equivocació. Però m’han volgut escoltar quina era la queixa i m’han dit que, a la seua pàgina, trobaré totes les actuacions fetes a Catalunya per tal d’aconseguir que aquest servei siga UNIVERSAL. De moment no ho és. I aquesta és la qüestió. I també m’han indicat que és bo que els ciutadans fem arribar les nostres queixes per tal que que qui ha de fer que la llei diga que és un SERVEI UNIVERSAL, la faça ja d’una vegada. De veritat, no m’ha solucionat res, però li he quedat molt agraït per les molèsties i per la informació que m’ha facilitat -i això que ni visc a Catalunya ni hi pague els impostos-. O és que això dels PPCC sí que funciona i això d’España no? I així estem.  

PD: En acabar de redactar el post he vist la contestació del MITY. Llegiu-la. Per a açò no ens calen tants assessors ni gent que “cobra” dels impostos de tots nosaltres. El que volem és solucions. No explicacions gratuïtes. Bona vesprada.

 

Secretaria de Estado de
Telecomunicaciones

y para la Sociedad de la
Información

 

 

 

Estimado Sr. Canet,

 

 

En relación a su consulta
recibida a través de nuestra página web el día 1 de febrero, le informamos de
lo siguiente:

 

 

Lamentamos comunicarle que la Oficina de Atención al
Usuario de Telecomunicaciones sólo es competente en los derechos de los
usuarios frente a los operadores en materia de telefonía fija, móvil e
Internet.

 

Con la entrada en vigor del nuevo reglamento el 30 de abril
de 2005 (Real Decreto 424/2005, de 15 de abril)
también se resolverán aquellas reclamaciones que versen sobre los derechos de
los usuarios en materia de acceso a Internet, para aquellos hechos ocurridos
con posterioridad a la entrada en vigor de dicho reglamento.

 

Ejemplos:

 

  • Disconformidad
    con la factura recibida
  • Negativa de
    alta o de baja por su operador
  • Negativa a
    la portabilidad de número
  • Preselección
    no solicitada
  • Cambio de
    operador no solicitado.
  • Incumplimiento
    de ofertas por parte del operador.

 

 

Recuerde que para cualquier duda o consulta , puede
contactar con nosotros a través del numero 901 33 66 99 o bien en nuestra web www.usuariosteleco.es

 

 

 

Reciba un cordial saludo.

Oficina de atención al usuario de Telecomunicaciones

 

 

 

La información aquí contenida tiene meramente carácter
informativo, sin que pueda considerarse como “interpretación
oficial” de la normativa vigente

 

 

 

 

 

  

Distingit Senyor:
Hem rebut el seu correu electrònic de data 27/01/2009.
La funció del Síndic de Greuges és la d’atendre les queixes concretes dels
ciutadans davant una mala actuació d’alguna administració pública
valenciana.
Per poder intervenir en un assumpte, és requisit previ que vosté s’haja
dirigit a l’administració afectada i li haja plantejat el seu problema. Si
l’administració no li contesta o si no li sembla adequada la resposta que li
donen, és aleshores quan podria dirigir-se a nosaltres i explicar-nos quin
és el motiu de la seua queixa; a més, caldria que ens adjuntara fotocòpia de
l’escrit que haja enviat a l’administració, com també de la contestació que
li hagen donat, si n’hi ha. També caldria que ens explicara què vol
aconseguir en plantejar la queixa davant el Síndic de Greuges.
A més a més, cal que ens diga les seues dades personals i que ens done una
adreça de correu postal a l’efecte de notificacions; açò ens ho pot enviar a
través d’esta mateixa adreça de correu electrònic (consultas_sindic@gva.es),

per fax (965937554) o per correu ordinari a la nostra adreça postal: Síndic

de Greuges, C/ Pasqual Blasco, 1, 03001 – Alacant.
Atentament,


Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!

  1.    Estic revisant a bastament els teus apunts i m’he trobat amb aquest, al qual crec que puc dir alguna cosa.

       Nosal3 no havíem pagat ni un duro (perdó, caldrà dir euro) fins fa ben poc per la connexió a Internet, i ens en vantàvem. Ens connectàvem mitjançant els llocs públics (biblioteques, universitat…),  o privats (wi-fi i connexions d’amics, alguna vegada al ciber -pagant, clar-) Arriba un punt en què si no tens connexió quan vols, l’has cagada.
       Així, la setmana passada vaig contractar la connexió USB de Vodafone, i després d’alguns problemetes, no hi tinc res a dir quant a la velocitat (diuen que és de 3 Mb, jo no ho sé, perquè fins ara he treballat a 56 Kb i em sembla molt ràpida). Tarifa plana fins a 3Gb de descàrrega (si no baixes pel·lícules ni veus massa vídeos és suficient), i quan la rebases diu que abaixarà la velocitat, però la connexió continuarem tenint-la.

       Si va bé, no caldrà que us diga res, però si va malament, ja tornaré i ho deixaré pal·lés per a que no caiga ningú més. Per cert, el preu és de 45€/mes (iva inclòs).

Respon a anmonbar Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.