Els Papers de Santa Maria de Nassiu

EDUQUEU ELS XIQUETS I NO HAUREU DE CASTIGAR ELS HOMES (PITÀGORES)

8 de novembre de 2010
0 comentaris

La ‘generació búnquer’

     Dissabte podíem llegir que els menors consumeixen Internet i televesió intensament i sense control familiar a El País. Així ens trobem que quatre de cada 10 tenen amics cibernètics a qui no han vist i que la majoria reconeix que la tele col.labora amb la seua educació (sic).
     Sols vull deixar-vos les dades per tal que vosaltres arribeu a la conclusió.
     Adolescents que tenen permís per tal de veure la televisió…
     Després de les 22.00 hores:
ESO (1r cicle): 
Sí: 42,1%
No: 16,1%
i De Vegades: 41,7%

ESO (2n cicle):
Sí: 71,1%
No: 4,6%
i De Vegades: 24,3% 
Batxillerat/FP:
Sí: 85,5%
No: 2,3%
i De Vegades: 12,2% 
     Després de les 24.00 hores:
ESO (1r cicle): 
Sí: 16,6%
No: 49,3%
i De Vegades: 34,0%

ESO (2n cicle):
Sí: 29,7%
No: 30,4%
i De Vegades: 40,0%
Batxillerat/FP: 
Sí: 50,3%
No: 17,1%
i De Vegades: 32,0%
     I pel fa als adolescents que fan servir Internet en dies lectius i caps de setmana:
Entre 1 i 2 hores: 37,3% (de dilluns a divendres)
i entre 2 i 3 hores: 25,7% (dissabtes i diumenges)
     La resta (tret del 21,6% -menys d’una hora de dilluns a divendres- o el 30,2% -menys de 2 hores en dissabtes i diumenges-) estan connectats més de 3 hores cada dia o dissabtes i diumenges. Crec que la conclusió és evident. Així poc pot fer l’escola ni l’institut per tal d’acabar amb el fracàs escolar. i més si tenim en compte que, almenys al PV i en l’ensenyament públic, solem tenir horari intensiu, cosa que vol dir que l’alumnat comença les seues classes a les 8:00 hores del matí. Bona vesprada.

Ja s’acosta el referéndum
07.06.2006 | 7.15
A General
Santa Alícia de Puçol
29.06.2014 | 9.32

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.