Els Papers de Santa Maria de Nassiu

EDUQUEU ELS XIQUETS I NO HAUREU DE CASTIGAR ELS HOMES (PITÀGORES)

9 de juny de 2008
1 comentari

DILLUNS COMPLICAT

Bé, avui ha estat un dilluns d’aqueixos en què, tret que al meu poble ja duu més de 24 hores plovent, cosa que m’alegra moltíssim -AGUA PARA TODOS!!!!, camps, rita, gonzález pons, etc-, la resta ha estat per oblidar: he anat aquest matí a la sessió de rehabilitació -sembla que ja vaig acabat i jo em trobe “quasi” bé, i ha hagut d’agafar paraigua i gaiaito -per si de cas, no vull que em passe com a mossén Gàlim-, i si tenim en compte que a Gandia cada dia és més difícil d’aparcar… doncs imagineu el que vulgueu.

Després he hagut de fer temps per tal de dur al poble un oncle que està pendent d’una operació en un ull i ara, abans de marxar de nou al dermatòleg –una revisió rutinària- m’he posat a redactat el post, però m’he quedat sense per la boníssima connexió que tenim al poble –tarifa (za)PLANA-. Total que del que us havia escrit… res de res. Espere que la resta del dia no haja de lamentar cap entrebanc més greu i ací us deixe l’article del Gran Wyoming, Criminales, de Público d’ahir.

CRIMINALES, GRAN WYOMING (PUBLICO)

En eso se convierten el presidente Bush, su camarilla y los que le apoyaron desde Europa, al saberse que las razones que se alegaron para la invasión de Irak fueron inventadas.

A no ser que los engañados, ante esta revelación, ahora oficial, se desmarquen, ofendidos, indignados. No es suficiente alegar entre risas, como hizo el señor Aznar, que su error es no ser tan listo como otros y darse cuenta de las cosas más tarde que los demás. Aunque lo niegue, en diferentes ocasiones hizo de portavoz de las mentiras de Bush y su gente, que ahora se reconocen falsas.

Si no es cómplice de este genocidio, si es cierto que se tragó las mentiras porque, como él afirma con cinismo, es más cortito que los demás, lo tiene muy fácil para proclamar su inocencia y recuperar su condición de hombre decente. Le basta con descolgar el teléfono, llamar a su amigo el presidente de los Estados Unidos de América, democráticamente elegido, y decirle: “George, me engañaste, creí tus mentiras de buena fe, hiciste que estafara a mi pueblo, parte del cual confiaba en mí, hiciste que fulmináramos la legalidad internacional, y todo, para provocar un despiadado genocidio. George, quiero manifestarte mi desprecio por haberme utilizado, por abusar de mi ingenuidad, deslumbrado ante la posibilidad de que aquella foto que ha provocado tanta muerte, tanto derramamiento de sangre inocente, tanto terrorismo, tanto dolor, tanta crueldad innecesaria, estuviera en todos los libros de historia con un pie en el que se nos reconociera como apóstoles de la libertad y no de la muerte. George, tú has hecho de mí un genocida, por eso te desprecio y tengo que decirte que tú, y no yo, eres un criminal despiadado”.

De otro modo, será cómplice y tendrá que pagar por ello.


Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.