Els Papers de Santa Maria de Nassiu

EDUQUEU ELS XIQUETS I NO HAUREU DE CASTIGAR ELS HOMES (PITÀGORES)

4 d'abril de 2013
1 comentari

A qui corresponga (sobretot als que emparant-se en l’anonimat de la xarxa volen fer passar bou per bèstia grossa)

He llegit aquest text de Juan José Millás “NO TIENEN DOS TORTAS” a EPS. Vull compartir-lo amb totes i tots vosaltres, sobretot perquè, de vegades, et trobes amb persones que volen fer-te escriure o opinar al teu bloc a la seua manera. I no és així. I més que mai ara: solament, com he dit ja en alguna ocasió, cal obrir-se’n un… i endavant. 

La realidad está llena de tipos que empuñan un láser.

Son los mismos que envían cartas anónimas o invaden las redes sociales con insultos escondidos tras un seudónimo.

Ese gilipollas, el del láser, está en todas partes: en el metro, en la oficina, en la comunidad de vecinos, en la calle peatonal, en el supermercado, en el autobús, en el cine (a lo mejor a tu lado), en la cafetería del tanatorio, en la sala de espera del dentista y hasta en la guardería del niño. No se atreve a llevar una navaja o un revólver porque es lo más tirado que hay en gilipollas. El aparatito de los chinos, en cambio, le sirve para tirar la piedra y esconder la mano, pues no deja rastro luminoso. Aprietas el botón aquí y la luz se manifiesta allá sin que sea posible identificar de dónde viene.

Este tipo del láser es el mismo que envía cartas anónimas amenazantes o que se esconde detrás de un seudónimo para insultar. La realidad está llena de gentecilla de este calibre, no tienes más que acercarte a las llamadas redes sociales, que funcionan ya a modo de un estómago receptor de bilis y otros jugos ácidos en los que se deshace la mala leche anónima, la de hacer daño por hacer daño, la mala leche del por qué no nos meamos en este portal, que en esta casa solo viven viejos. Lo malo de estos tipos es que no tienen mala puntería. El que está jodiendo a Ronaldo, por ejemplo, está a punto de alcanzarle los ojos como el que se mea en el portal está a punto de darle a esa pobre cucaracha que es más digna que él. Estos sujetos repugnantes abundan en los campos de fútbol porque ahí resulta fácil ocultarse entre la masa, pero están en todas partes, ya decimos. Son la versión pequeña del matón de toda la vida. Tienen un láser porque no tienen dos tortas.

PD: No cal dir que no va per l’amic estimat (i a qui li agraesc els seus comentaris, encara que hi ha vegades que no els compartim) JRRiudoms. 


Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!

  1. Ja sabia que no s’ho prendria malament (ni molt menys com una cosa personal). De tota manera, he volgut deixar-ho clar. Ho deia sobretot per un anònim que em va fer alguns comentaris (totalment desafortunats… el podríem qualificar de troll) i que haguera fet públics molt gustosament (si s’hi haguera identificat). Si vosté no vol, no el faré públic (el seu). 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.