València Digital

Màrqueting Online del Cap i Casal

3 de febrer de 2019
0 comentaris

De com ha canviat la movilitat a València

Per a tots els que hi treballem al cap-i-casal valencià, estos últims 3 anys em notat un canvi prou dràstic en quan a la manera de  menejar-nos per la ciutat.

El cotxe deixa de ser una opció per a molts

Per a mi que acudisc tots els dies cap al centre de València capital a treballar i que ha més tinc la sort de tindre una bona connexió amb metro des de el meu poble hortolà els desplaçaments per la ciutat han canviat de una manera radical.

Agafant el metro i portant darrere la meua bici plegable o un patinet elèctric, anar a visitar a qualsevol client de la ciutat ha passat de ser un suplici a un gojos passeig per la ciutat.

Uns carrils de bici cada vegada més desenvolupats, que et permeten anar de banda a banda del centre d’una manera segura i ràpida, junt a unes vies per a vehicles de mobilitat personal que encerclen la capital del Túria a donat llum a esta espècie de “miracle”

De les crítiques al dia a dia

Tots els canvis produixen uns efectes secundaris, el ben cert es que tots els que encara fan servir el cotxe per a menejar-se per la ciutat, cada vegada ho tenen més magre.

Es clar, crear carrils bici sobre un espai de circulació limitat suposa reduir l’espai per als vehicles a motor. Hui en dia encara resulta més difícil muntar-se al cotxe i fer una visita a qualsevol persona.

Però per als que em optat pel patinet elèctric o la bicicleta la cosa ha canviat molt a millor. Els temps es reduixen i almenys no anem tirant fum per la capital.

El punts negres, les voreres

Si bé es cert, no tot és de color de rosa. El punt negre són els espais on no hi ha habilitat un carril de circulació per als Vehicles de mobilitat personal.

És ací on la regulació es fa cada vegada més necessària,. S’estan donant passos en eixa direcció, ja hi ha aprovada una normativa municipal i sembla que les exigències per a certs vehicles van a augmentar. És possible que fins i tot als patinets elèctrics se’ls exigisca una assegurança de Responsabilitat civil i alguns ajuntaments com el de Gandia han proposat que siga obligatori a la seua ordenança, a esta web podeu llegir la notícia.

Esperem que les normatives es facen amb cap i servisquen per a ordenar la mobilitat i no per a ficar-li entrebancs.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!