Com és habitual, la Setmana s’estructura en la competició de llargs, la de curts i migmetratges, les sessions especials i una sèrie de programes complementaris que s’agrupen sota el títol genèric d'”invitacions”.
Llargmetratges en competició a la Setmana de la Crítica.
Peddlers, de Vasan BALA. Producció índia. Durada: 1h56. “Opera prima”.
Els salvatges (Los Salvajes), d’ Alejandro FADEL. Producció argentina. Durada: 2h10. “Opera prima”.
Hors les murs (Hors les murs | Beyond the Walls), de David LAMBERT. Coproducció canadenco-franco-belga. Durada: 1h38. “Opera prima”.
Al galop (Au galop), de Louis-Do de LENCQUESAING . Producció francesa. Durda: 1h50. “Opera prima”.
Aquí i allà (Aquí y allá), d’ Antonio MÉNDEZ ESPARZA. Coproducció hispano-nord-americana-mexicana. Durada: 1h50. “Opera prima”.
L’última ambulància de Sofia (Poslednata Lineika na Sofia | Sofia’s Last Ambulance) d’ Ilian METEV. Coproducció germano-croata-búlgara. Durada: 1h15. “Opera prima”.
Els veïns de Déu (Les Voisins de Dieu | God’s Neighbors), de Meni YAESH. Coproducció israeliano-francesa. Durada: 1h38. “Opera prima”.
Curts i migmetratges de la Setmana de la Crítica.
Sopar de família (Middag med familjen | Family Dinner), de Stefan CONSTANTINESCU. Producció sueca. Durada: 25’30”.
Yeguas y cotorras, de Natalia GARAGIOLA. Producció argentina. Durada: 28′.
Riu roig, Song Hong (Fleuve rouge, Song Hong | Red River, Song Hong), de Stéphanie LANSAQUE i François LEROY. Producció francesa. Durada: 14’52”.
Hazara, de Shay LEVI. Producció israeliana. Durada: 19′.
Un dimanche matin, de Damien MANIVEL. Producció francesa. Durada: 18′.
Horitzó (Orizont | Horizon), de Paul NEGOESCU. Producció romanesa. Durada: 11′.
Ce n’est pas un film de cow-boys, de Benjamin PARENT. Producció francesa. Durada: 12′.
O Duplo (O Duplo | Doppelgänger), de Juliana ROJAS. Producció brasilera. Durada: 25’30”.
La Bifle (La Bifle | The Dickslap), de Jean-Baptiste SAUREL. Producció francesa. Durada: 25’30”.
Circle Line, de Shin SUWON. Producció sud-coreana. Durada: 26′.
Sessions Especials de la Setmana de la Crítica.
J’enrage de son absence (J’enrage de son absence), de Sandrine BONNAIRE. Amb William Hurt, Alexandra Lamy, Augustin Legrand. Nota sinòptica: Al cap de deu anys de no saber-ne res, en Jacques, que ronda la cinquantena, reapareix en la vida de la Mado, casada i mare d’un nen de 7 anys, anomenat Paul. La Mado malfia del seu examant; però la seva relació de parella està marcada per la mort d’una criatura. I le relació afectiva cada cop més gran entre en Kacques i en Paul acaba per descol·locar la Mado. Tot i la presència del marit, en Jacques acaba instal·lant-se a la bodega de casa d’ells… Coproducció franco-luxemburgueso-belga. Durada: 1h38.
Broken, de Rufus NORRIS. Amb Tim Roth, Cillian Murphy, Rory Kinnear. Producció britànica. Durada: 1h30. “Opera prima”. Film inaugural de la 51 Setmana de la Crítica.
Augustine, d’Alice WINOCOUR. Amb Vincent Lindon, Soko, Chiara Mastroianni.Producció francesa. Durada: 1h42. “Opera prima”.
Pendent d’anunciar. Film de Cloenda de la 51a Setmana de la Crítica.
Invitacions.
La Collection CANAL+.
Festival de Morelia.
Nisi Masa.
TALENTS CANNES ADAMI.
***
FOTO Cartell oficial de la 51a Setmana de la Crítica de Canes
Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!