Fins a tres cops he sortit de casa per anar a comprar el Benzina de març i finalment, aprofitant que havia de córrer per Blanes, l’he trobada.
Anant a Vull llegir la resta de l’article, el sumari del contingut cinematogràfic d’aquest número de la revista.
FOTO It’s a free World, de Ken Loach
Immarker. Violeta Kovacsics dedica dues planes al llançament en DVD de dues pel·lícules de Chris Marker (pàg. 26-27)
El nou indie post Sundance. Xavi Serra gasta també dues planes per parlar del “Mumblecore” (pàg. 28-29)
El cinema que no va poder ser (9): Al Hollywood madrileño. Gerard Casas (pàg. 30)
Analfabetisme audiovisual. Columna d’opinió que signa Eulàlia Iglesias (pàg. 43)
***
CRÍTIQUES
Sweeney Todd, de Tim Burton. Manifest romàntic. Toni Vall (pàg. 32)
Abans que el diable s’adoni que ets mort (Before the Devil knows you’re dead / Antes que el diablo sepa que has muerto / 7h58 ce samedi-là / Onora il padre e la madre), de Sidney Lumet. Negocis de família. Quim Casas (pàg.33)
Cors (Coeurs / Asuntos privados en lugares públicos / Cuori), d’ Alain Resnais. Neva sobre el meu cor. Toni Vall (pàg. 34)
Juno, de Jason Reitman. Sol i en mala companyia. Xavi Serra (pàg. 35)
De l’altre costat (Auf der anderen seite / Al otro lado / De l’autre coté / Ai confini del paradiso), de Fatih Akin. Pont aeri Berlín-Istambul. Eulàlia Iglesias (pàg. 36)
Hi haurà sang (There Will Be Blood / Pozos de ambición / Il petroliere), de Paul Thomas Anderson. Ambició de posteritat. Toni Vall (pàg. 37)
Cap a terres salvatges (Into the Wild / Hacia rutas salvajes), de Sean Penn. El bon salvatge. Xavi Serra (pàg. 38)
La nit és nostra (We own the night / La noche es nuestra / La nuit nous appartient / I padroni della notte), de James Gray. Caïm i Abel es fan policies. Eulàlia Iglesias (pàg. 39)
***
I, com és habitual, el contingut cinematogràfic de la revista el completen uns quants apunts d’actualitat, la puntuació de les estrenes i gairebé un parell de pàgines dedicades al DVD.
Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!